شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
گودرزی؛

آمریکا از اقدامات سپاه پاسداران به درد آمده است

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 557412
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: سپاه از بدو تشکیل انقلاب محافظ مردم در برابر تروریست‌های داخلی و ایادی آمریکا بود.
آمریکا از اقدامات سپاه پاسداران به درد آمده است
به گزارش جهان نيوز؛ مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لفاظی‌های ترامپ علیه سپاه پاسداران مبنی بر قراردادن آن در لیست گروه‌های تروریستی گفت: چنین صحبت‌ها و هجمه‌های بی‌اساسی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره بوده و تکرار می‌شود.
 
وی با تأکید بر اینکه سپاه از بدو تشکیل انقلاب محافظ مردم در برابر تروریست‌های داخلی و ایادی آمریکا بود، متذکر شد: بعد از استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی متأسفانه شاهد حضور فرقه‌های جدیدی در کشور بودیم که با اقدامات تروریستی‌شان سعی داشتند نقشه‌های اربابان خود را عملیاتی کنند اما سپاه به خوبی آنان را سرکوب کرد.

گودرزی با اشاره به مشاوره‌های نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرکوب این فرقه‌ها و گروه‌های تروریستی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره به دنبال مقابله با گروه‌های تروریستی بوده است و چنین اظهاراتی فقط بر اساس اغراض سیاسی مطرح می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: حرکت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب اهداف ملت و نظام جمهوری اسلامی است و کسانی که چنین هجمه‌هایی علیه سپاه انجام می‌دهند، از اقدامات ارزشمند سپاه به درد آ‌مده‌اند.
 
باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *