پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
آیت‌الله نوری همدانی:

مسئولان حج امسال را به خوبی مدیریت کردند

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 556999
آیت‌الله نوری همدانی گفت: مدیریت حج کاری سخت و با ارزش است و مسئولان حج امسال را به خوبی مدیریت کردند.
مسئولان حج امسال را به خوبی مدیریت کردند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین خانواده شهید محسن حججی  افزود: مسئولانِ حج، قدردان وظایف خود در مدیریت حج باشند؛ هر ساله حج با مشکلات زیادی روبرو بود، اما حج امسال با مدیریت مسئولان عزت و اقتدار به همراه داشت.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا موانع و مشکلات این مراسم بزرگ معنوی از بین برود، از طرفی باید چهره ناب اسلام که انقلاب اسلامی توانسته آن را احیا کند را به جامعه بشری معرفی کنیم.
این مرجع تقلید همچنین خطاب به خانواده شهید حججی خاطرنشان کرد: بازماندگان شهدای مدافع حرم باید در زندگی زینبی عمل کنند و پیام‌رسان مجاهدت‌ها باشند.
وی گفت: همه شهدای مدافع حرم با فداکاری و ایثار، باعث سربلندی و عظمت اسلام شدند؛ به طوریکه دشمنان به خوبی فهمیده‌اند در جامعه اسلامی جوانانی هستند که حاضرند تا همانند حضرت سیدالشهدا(ع) قطعه، قطعه شوند، اما اجازه تجاوز به مقدسات را ندهند.
آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: شهید محسن حججی نیز در این راه با فداکاری و جانفشانی موجب سرافرازی ایران اسلامی شد. وی از جریان کربلا و سیدالشهدا(ع) الگو گرفت و کار با ارزشی از خود به یادگار گذاشت.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *