جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انهدام مقر یگ گروهک در کرمان

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 556947
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام عملیات مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان کرمان علیه گروهک ها و باندهای اشرار در عمق کویر و کشف انواع سلاح و مهمات نیمه سنگین از آنان خبر داد.
انهدام مقر یگ گروهک در کرمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، سالاری دادستان کرمان با اعلام این خبر گفت: پس از رصد اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن تحرکات گروهک‌ها و باندهای مخل امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج ) و با هدف پاکسازی عمق کویر از لوث وجود این اشرار عملیات پی در پی علیه آنان آغاز و با شناسایی مقر سلاح‌های آنان انواع مختلف سلاح‌های نیمه سنگین پیشرفته کشف و ضبط شد.
 
سالاری افزود: در این عملیات انواع سلاح های پیشرفته شامل سلاح دوکاره منحنی زن و شلیک مستقیم مجهز به دوربین و مهمات مربوطه، آرپی جی هفت، کلاشینکف، گلوله دوشیکا، نارنجک انداز، گلوله توپ 106 و... کشف و ضبط شد.
 
سالاری تاکید کرد: عملیات تعقیبی جهت شناسایی و دستگیری اعضای گروهک در دستور کار قرار دارد.
 
دادستان کرمان تصریح کرد: بحمد الله مجموعه نیروهای اطلاعاتی، قضایی،نظامی، انتظامی و اجرایی استان کرمان به مردم شریف استان اطمینان خاطر می دهند که اجازه اخلال در نظم و امنیت را به هیچ گروه و باند شروری نخواهند داد و با اقتدار همچنان شاهد آرامش و امنیت پایدار و مطلوب خواهیم بود.
 
وی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای تامین کننده امنیت آن با اقتدار و صلابت اجازه هیچگونه تحرک و جولان و عرض اندامی را به گروهک‌ها نخواهند داد و قادرند حتی در عمق کویر نیز هرگونه تحرکی را رصد و آن را در نطفه خفه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *