کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ روحانی و ظریف به ملت ایران چیست؟

15 مهر 1396 ساعت 22:34

در دوره اول سخنگو و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، یعنی سید حسین موسویان و نیز سیروس ناصری به همین خاطر دستگیر و زندانی شده اند و در این دوره نیز دری اصفهانی محکوم به جاسوسی شده است.


به گزارش جهان نیوز، حجه الاسلام سید محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب روحانی و جناب ظریف! دوبار مسئول و مذاکره کننده پرونده هسته ای بوديد. بار اول در سال های 1382 تا 1384 و بار دوم نیز از سال 1392 تا الان. نکته خسارت آمیز و تاسفبار در دوران مسئولیت شما عقب نشینی های گسترده از منافع ملت ایران و اعطای امتیازات گوناگون به دشمنان ملت ایران بدون دستیابی به امری مهم و به قول جناب روحانی ( دردوره اول) و جناب سیف (در دوره دوم)؛ تقریبا هیچ بوده است!

و نیز بقای تحریم ها و افزایش گسترده آن و جسارت هرچه بیشتر دشمنان، تعهد های ابدی بیش از 10 مورد، تعطیلی فردو از جهت غنی سازی و دانش غنی سازی، بتن ریزی رآکتور اراک، تعطیلی خط تولید 20 درصد و نابودی موجودی، ممنوعیت استفاده از سانتریفیوژهای بالاتر از نسل اول و ممنوعیت تولید هر نسلی از سانتریفیوژ و البته اخراج صد ها متخصص هسته ای و...

اما همه این ها، تمام خسارت ملت ایران با تدبیر جناب روحانی و ظریف نیست: بلکه خسارت بارتر و تاسف بار تر آن است که در هر 2 دوره مسئولیت جناب روحانی و ظریف، در تیم مذاکره کننده هسته ای افرادی وجود داشته اند که اطلاعات محرمانه کشور را به بیگانگان داده اند!

در دوره اول سخنگو و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، یعنی سید حسین موسویان و نیز سیروس ناصری به همین خاطر دستگیر و زندانی شده اند و در این دوره نیز دری اصفهانی محکوم به جاسوسی شده است.

جناب روحانی و جناب ظریف!
آیا این افراد را می شناختید و در عین حال آن ها را عضو تیم مذاکره کننده قرار دادید، یا آن ها را نمی شناختید؟ در هر 2 صورت پاسخ شما به ملت ایران چیست؟


کد مطلب: 555397

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/555397/پاسخ-روحانی-ظریف-ملت-ایران-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com