پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

معرفی وزرای جامانده کابینه چه زمانی است؟

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 555157
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد وزرای «علوم، تحقیقات و فناوری» و «نیرو» هفته اول آبان ماه به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند.
معرفی وزرای جامانده کابینه چه زمانی است؟
به گزارش جهان نيوزبه نقل از میزان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر  گفت: به احتمال زیاد وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو هفته اول آبان ماه به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی مجلس درباره معرفی وزرای علوم،‌ تحقیقات و فناوری و نیرو به مجلس ادامه داد: دولت باید هر چه سریعتر ازا ین شرایط؛ یعنی نبود وزرای علوم و نیرو خارج شود.

عضو «کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس تاکید کرد: امیدواریم وزرای علوم ،‌ تحقیقات و فناوری و نیرو وزرایی باشند تا بتوانند به طور کلی اعتماد نمایندگان را به خود جلب کنند.

عباسی با اشاره به اهمیت انتخاب وزیر برای مجموعه وزارت علوم تصریح کرد: در مبحث وزارت علوم باید شتاب علمی مدنظر قرار گیرد بنابراین با این شرایط یعنی اداره امور در قالب سرپرستی یقینا اقدامات علمی کشور کند پیش خواهد رفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *