جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تكرار داستاني تأسف‌برانگيز/ پرسپوليس در هچل خوشگذراني

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 554662
تعجبي ندارد، دور زدن اردو و فرار شبانه از هتل براي خوشگذراني! بايد هم شاهد رخ دادن چنين اتفاقاتي باشيم.
تكرار داستاني تأسف‌برانگيز/ پرسپوليس در هچل خوشگذراني
به گزارش جهان نيوز، تعجبي ندارد، دور زدن اردو و فرار شبانه از هتل براي خوشگذراني! بايد هم شاهد رخ دادن چنين اتفاقاتي باشيم. اتفاقات تأسف‌آوري كه نتيجه‌اش باخت به الهلال آن هم با چهار گل مي‌شود.  چرا نبايد چنين اتفاقاتي بيفتد وقتي كه آقايان به واسطه بي‌تدبيري‌هاي خود و ناكارآمدي‌شان همواره چشم بر اشتباهات و كاستي‌ها مي‌بندند. چرا نبايد بازيكنان تا پاسي از شب به دنبال تفريح باشند و صبح بازنده ميدان، وقتي نه مانعي بر سر راه خود مي‌بينند و نه ترسي از تنبيه و توبيخ دارند، آن هم وقتي كه دست دوستان عنوان‌دار و مسئولان با آنها در يك كاسه است و به واسطه پچ‌پچ‌هاي درگوشي قبلي و زدو‌ بندهايشان چشم بر خطاها بسته‌اند!  

مگر نه آنكه باشگاه خود به جعل سند پرداخت و حتي محروميت و نقره داغ شدن پرسپوليس را توجيه كرد و بعد هم در يك شوي مضحك مدعي شد كه حتماً خيريتي در آن بوده!  اين همان باشگاه است. باشگاهي كه دستش با خطاي بازيكنش در يك كاسه است. بازيكني كه شب با فراغ‌بال مي‌تواند با يكي از اركان باشگاه هتل را بپيچاند و به دور از چشمان برانكو به گردش شبانه برود و دم‌دم‌هاي صبح بازگردد. مگر پيشتر چنين اتفاقي رخ نداده بود و برانكو با عصبانيت خواستار جريمه‌اي سنگين براي بازيكنان خاطي نشده بود، جريمه‌اي كه حتي برانكو هم نمي‌داند با وجود تأكيدي كه داشته اجرا شده يا نه. مرتبه قبل چه اتفاقي افتاده كه اين‌بار بيفتد! دفعات قبل همه چيز در سكوت، مسكوت ماند و حالا ديوار حاشا بلند‌ است.
 
افت پرسپوليس در سه بازي اخير كاملاً مشهود بود. يك تساوي، دو شكست و هفت گل خورده تنها مربوط به غرور بازيكنان نيست و با نداشتن تمركز آنها هم ارتباط مستقيم دارد. عدم تمركز بازيكناني كه ‌پاسي از شب به خوشگذراني مشغولند و روز بازي هم نمي‌توانند خود واقعي‌شان باشند. اتفاقي كه بهروز رهبري‌فرد، پيشكسوت پرسپوليس آن را فاجعه مي‌داند: «واويلاست اگر بازيكنان پرسپوليس خوشگذراني كرده باشند.» بله، واقعاً واويلاست. واويلاست كه بازيكنان با اعضاي باشگاه خوشگذراني ‌كنند و آقايان چشم به اين بي‌بندو‌باري ببندند. تمام داستان همين است. مگر بالادستي‌هاي آنها بر اشتباهات آنان چشم نبسته‌اند، بر ندانم‌كاري‌ها و فاجعه‌هايي كه به بار آورده‌اند؟ آنها امروز هم بر اشتباهات بازيكنان چشم مي‌بندند تا همه چيز با هم جور دربيايد. جوري كه اوضاع تيم روز به روز بدتر شود! 
مرجع : جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاوش
Iran, Islamic Republic of
وقتی فوتبال اغشته به پولهای باد اورده و فساد وحشتناک باشد شما چه انتظاری دارید؟ کسی که نسیم بکارد طوفان درو میکند. فوتبال ما مانند سایر مسائل فاسد است .نباید خودمان را گول بزنیم.و متاسفانه فریادرسی هم برای این اوضاع نیست