جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
خطیب موقت نماز جمعه تهران:

فریب یک مشت اراذل و اوباش را نخورید

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 553356
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رای به جدایی کردستان از عراق و وصل شدن به گردانندگان این رفراندوم، پاسخگویی به فردای تاریخ و فرزندانتان را می‌طلبد.
فریب یک مشت اراذل و اوباش را نخورید
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب امروز نماز جمعه تهران، با بیان اینکه دفاع مقدس کشور را نجات داد و دشمن را مایوس کرد، اظهار کرد: ما به شهادت امثال حججی‌ها افتخار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه پدران، مادران، فرزندان و خانواده شهدا به شهیدشان می‌بالند و همین است که انسانیت را رشد می دهد، گفت: اگر خط قطرات خون‌های شهدای ارتش، سپاه و سایرین در دفاع مقدس را دنبال کنیم، به قتلگاه عاشورا می‌رسیم.
خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه گفت: مردکی که در آمریکا این همه یاوه گفت و در برابر ایران در مقابل جهانیان ایستاد و حرف‌های زشتی زد، در حقیقت در برابر صف افتخار و شهادت ایستاده است؛ این ایثارها و ازخودگذشتگی‌های ما آنها را عصبانی می‌کند.
آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: آنها می‌خواهند خاورمیانه جدیدی تشکیل دهند و مدام این شعار را سر می‌دهند و وقتی ایستادگی جهان را می‌بینند عصبانی می‌شود و این عصبانیت نشان می‌دهد که آنها چقدر پست هستند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه به برادران و خواهران کُرد می‌گویم کسانی که این برنامه جدایی از عراق را مطرح کردند، تماما به آمریکا و اسرائیل وصل هستند، تاکید کرد: رای به جدایی کردستان از عراق و وصل شدن به گردانندگان این رفراندوم، پاسخگویی به فردای تاریخ و فرزندانتان کُردهای عراق را می‌طلبد.
وی همچنین گفت: برادران و خواهران کُرد، به خود بیایید و فریب یک مشت اراذل و اوباش را نخورید، ایثار کنید، بایستید و فداکاری کنید و با گردانندگان این برنامه بجنگید.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *