جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد

۶۵۰ آتش‌نشان در ۲۳۶ نقطه تهران مستقر می شوند

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب: 553278
سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، از استقرار ۶۵۰ آتش‌نشان در ۲۳۶ نقطه تهران در این دو روز خبر داد.
۶۵۰ آتش‌نشان در ۲۳۶ نقطه تهران مستقر می شوند
به گزارش جهان نيوز، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سالهای گذشته تمام توان خود را برای تأمین ایمنی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و تأمین ایمنی  آیینهای عزاداری هموطنان به کار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: در همین راستا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر آماده‌باش همیشگی 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران، آتش‌نشانان تهرانی در 236 نقطه شهر تهران با استفاده از 236 دستگاه انواع خودرو (193 خودروی سنگین و 43 دستگاه خودروی سبک و موتورسیکلت)، در معیت حدود 650 آتش‌نشان در هر دو روز به صورت مجزا، از ساعات اولیه روز در محلهای مشخص شده مانند مکانهای پرتردد، اماکن تجاری، هیئتها، شبستانها و حسینیه‌های بزرگ و.. مستقر می شوند.

وی افزود: تعدادی از مدیران ارشد عملیات با خودروهای در اختیار به صورت سیار، مشغول گشت‌زنی در محدوده‌های تحت کنترل خودشان خواهند بود.

ملکی درباره هدف سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرارهای گسترده، گفت: هدف سازمان آتش‌نشانی تهران از این استقرارها این است که زمان رسیدن به محل حوادث با توجه به ترافیک و شلوغی خیابانها پایین آورده شود و بهترین خدمات‌رسانی را به هموطنان داشته باشیم.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: انتظار داریم هموطنان مانند همیشه همکاری خوبی با آتش‌نشانان داشته باشند و هر زمان که متوجه شدند خودرویی امدادی قصد عبور از کنار دسته‌های عزاداری را دارد، با نیروها همکاری، بخشی از معابر را باز کرده و به آنها برای تسریع در رسیدن به محل حادثه کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *