جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وقتی کرباسچی ۱۶ سال شکست اکثریتی اصلاح‌طلبان در تمام انتخابات‌ها را نمی‌بیند...

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 552811
اظهارات کرباسچی در حالی است که طی ۱۶ سال گذشته هیچ رئیس مجلس و هیچ رئیس جمهوری اصلاح طلب نبوده است.
وقتی کرباسچی ۱۶ سال شکست اکثریتی اصلاح‌طلبان در تمام انتخابات‌ها را نمی‌بیند...
به گزارش جهان نيوز؛ غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی به تازگی در یک مصاحبه با سایت نامه نیوز درباره طیف اصولگرایان گفته است: این جریان سیاسی نمی خواهد اکثریت مردم، آرمان ها و مطالبات آنان را باور کند و به این نگاه نمی تواند موفق شود. 
 
او افزوده است:
اگر اصولگرایان بخواهند در انتخابات بعدی قوی تر ظاهر شوند باید به اکثریت واقعی جامعه و نه اکثریتی که در ذهن خودشان تصور می کنند، توجه بیشتری نشان دهند و برای جلب رای آن ها بکوشند.

 
کرباسچی تصریح می کند:
اصولگرایان باید باور کنند که جریان دیگری غیر از آن ها در میان مردم جایگاه دارد. نمی شود که هم بخواهند رای مردم را به دست آوردند و هم علیه جریانی که در میان مردم جایگاه دارد تبلیغات منفی کرده و ناسزاهای سیاسی دهند.[۱]
 
*اظهارات کرباسچی در حالی است که طی ۱۶ سال گذشته هیچ رئیس مجلس و هیچ رئیس جمهوری اصلاح طلب نبوده است.
 
جالب آنکه حتی ریاست مجلس دهم که اصلاح طلبان مدعی پیروزی در انتخابات آن هستند نیز در اختیار چپ ها نیست و فی الواقع به هیچ وجه مشخص نیست آقای کرباسچی بر اساس کدام منطق یا سند از اکثریت بودن جریان مقابل اصولگرایی سخن می گوید؟!
 
به سخن دیگر اینکه طی ۱۶ سال گذشته، این جریان اصولگرایی بوده که یا در انتخابات ها پیروز اکثریتی بوده و یا دست برتر را داشته است. و این اصلاح‌طلبان بوده اند که برای ابراز یک پیروزی بی قاعده حتی مجبور به عبور از آرمان های خود و فعالیت در لفافه شده اند اما باز هم در هیچ انتخاباتی پیروز اکثریتی نبوده اند.

۱_http://namehnews.ir/fa/news/430448
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *