شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۵

حضور رهبرانقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی+تصاویر

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 552790
ایشان دقایقی با خانواده‌ی این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو نمودند.
حضور رهبرانقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی+تصاویر
به گزارش جهان نيوز، دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه‌السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام آرزوی علو درجات کردند.

همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ی این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو نمودند.

💢 حضور رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر مطهر شهید حججی




 بوسه رهبر انقلاب بر تابوت شهید محسن حججی، مدافع حرم اهل بیت علیهم‌السلام









 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
همه ما
نسل علی اکبریم فدائیان رهبریم
انشاءالله
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال محسن حججی که نایب امام زمان(عج) به دیدنش میروند.
Iran, Islamic Republic of
رحمت بیکران الهی بر شهدای بی سر و سامان این انقلاب را از حاج علی محمدی، هادی فلسفی، حمیدرضا حق طلب(قطعه ۲۶ شماره ۵۱) تا حالا....‌
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بصیرت الهی یعنی این مقام عظما که شهید حججی به آن نائل شدند محسن حججی قهرمان و عزیز شهادتت مبارک همیشه در قلب ملت قدر دان ایران جای داری
Iran, Islamic Republic of
دعا كنيم شرمنده شهدا نشويم