جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ذبح رویای کردستان مستقل پیش پای نتانیاهو

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۱
کد مطلب: 552752
کاک مسعود رویای کردستان مستقل را پیش پای تو همات ژئوپلتیکی موجود مستاصلی به نام نتانیاهو ذبح کرد و اکنون راه بازگشت هم ندارد.
ذبح رویای کردستان مستقل پیش پای نتانیاهو
به گزارش جهان نيوز؛ «مهدی محمدی» در کانال تلگرام خود نوشت:
اسراییل خبط ژئوپلتیکی بزرگی مرتکب شده است. پس پرده البته امریکا، سعودی و امارات هم همراه بوده اند. فشار و اضطرار ناشی از آشکار شدن دورنمای نابودی کامل داعش، اسراییل را مجبور کرد پروژه خام وناپخته استقلال کردستان را جلو بیندازد.

بارزانی قربانی هراسی شد که از تسلط مقاومت بر "خاورمیانه پسا داعش" به جان صهیونیست ها افتاده است. اسراییل هدیه ای به جبهه مقاومت داده که در شرایط متفاوت، کسب آن تقریبا غیرممکن بود و آن "همکاری نظامی میان ایران، سوریه، ترکیه و عراق" است. تصویب اشغال کرکوک از سوی ارتش عراق، بسته شدن مرزها و انسداد هوایی، یعنی ایجاد یک محور عملیاتی جدید که این بار تردید ندارد حریفش اسراییل است. ایران چقدر باید زحمت می کشید تا ترکیه و سوریه در یک جبهه بجنگند؟

اغراق آلود نیست اگر بگوییم بارزانی دوام نخواهد آورد و سودای تجزیه طلبی در منطقه هم برای دهه ها بر باد خواهد رفت. کاک مسعود رویای کردستان مستقل را پیش پای تو همات ژئوپلتیکی موجود مستاصلی به نام نتانیاهو ذبح کرد و اکنون راه بازگشت هم ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *