جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش سلامی به سخنان ضدایرانی ترامپ

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 552650
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سخنان ترامپ اعتراف عاجزانه‌ای به ظهور یک قدرت مهارناپذیر بود.
واکنش سلامی به سخنان ضدایرانی ترامپ
به گزارش جهان نيوز؛ آیین تکریم و معارفه فرماندهی حفاظت سپاه با حضور سردار سرتیپ پاسدارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و مدیران سازمان های مختلف فرودگاهی برگزار شد.
 
سردار سلامی در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه عاشورا به ما نشان داد که کم بودن سپاهیان و حتی به اسارت رفتن خانواده هیچ‌کدام دلیلی برای غلاف کردن شمشیر جهاد نیست، اظهار داشت: لباس سبزی که امروز بر تن داریم ،عهد و پیمانی است که با شهیدان کربلا بسته ایم و زیباترین آرمان ما قطعه قطعه شدن در راه خدا است.

وی افزود: واقعه عظیم عاشورا به ما نشان داد که اسلام آنقدر بزرگ و ارزشمند است که فداشدن امام به عنوان زیباترین مخلوق هستی موضوعی امکان‌پذیر است و باید چنین شود تا اسلام بماند. 

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جلوه‌هایی از عاشورا و تصویر آن حماسه زیبا و با شکوه را در دوران دفاع مقدس‌ مشاهده کردیم، گفت: اگر چنین تکیه‌گاه معنوی نبود، بدون شک ما یارای چنین دفاع شکوهمندی در برابردشمن رانداشتیم؛ غلبه بر دشمنانی نه به نیروی سلاح ممکن بود و نه با کثرت نفرات؛ بلکه تنها ایمان، باور و اعتقاد بود که این شکوه وعظمت را برای ایران و اسلام خلق کرد.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه امروزاسلام به یک ضلع از اضلاع هندسه قدرت جهان تبدیل شده است، گفت:  نظام اسلامی ما امروز به اولویت اول جهانی تبدیل شده است، اینکه رئیس جمهور آمریکا در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد منفعلانه از قدرت نظام ما سخن گفت،نه تنها ادبیات او تهدیدآمیز نبود، بلکه اعتراف عاجزانه‌ای به ظهور یک قدرت مهارناپذیر بود. 

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی که تمام منطقه درگیر بحران و ناامنی هستند، ایران اسلامی با صلابت و مقتدر، در امنیت و آرامش به سر می برد، تصریح کرد: در کشور ما یک قوه مرکزی نیرومند وجود دارد که می‌تواند دستگاه محاسبات مادی دشمنان را برآورد کرده، نیات و رفتار آنها را تشخیص دهد و فن و هنر صحیح بکار بردن ظرفیت‌های موجود و متصل کردن آنها به آرمان‌ها را به خوبی انجام دهد و آن" ولی‌فقیه" است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به ماموریت مهم و رسالت خطیر فرماندهی حفاظت سپاه در حفاظت از اشخاص، اماکن حیاتی و حساس کشور وتامین امنیت هوایی ، با تاکید بر اینکه پاسداران، امانتداران آبرو و حیثیت انسان‌ها هستند، تصریح کرد: مسئولان ؛ از سرمایه‌های نظام و انقلاب‌اند و امنیت هوانوردی نیز بخش مهمی از اعتبار به شمار می‌رود، باید با جدیت از این دو رکن مهم امنیت حفاظت کنیم.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *