شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
گم کردن راه دروازه

معضل جدید رونالدو در بازگشت به لالیگا

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 552408
کریستیانو رونالدو پس از 4 هفته دوری از لالیگا به دللی محرومیت از بازی با بتیس به میادین بازگشت.
معضل جدید رونالدو در بازگشت به لالیگا
به گزارش جهان نيوز، در بازی با بتیس رونالدو نزدیک به رونالدوی همیشگی بود؛ با همان عطش سیری ناپذیر برای گلزنی و انگیزه بالا برای حمله به دروازه حریف.
رونالدو مقابل بتیس 12 شوت به سمت دروازه شلیک کرد. 5 بار گلر بتیس توپ های او را برگشت داد، 2 شوت خارج از چارچوب بود و 5 بار نیز مدافعان سد راه شوت های او شده و آنها را برگشت دادند. جالب اینکه رونالدو در یک بازی به همان اندازه ای شوت زد که بیل در 5 بازی ابتدای فصلش برای رئال. در نهایت بازی با شکست 0-1 رئال به اتمام رسید.
 
 

 
 
شنبه شب در زمین آلاوس(برتری 2-1 رئال) نیز رونالدو 6 شوت به سمت دروازه داشت که دو تا به تیر برخورد کردند، یکی را گلر برگشت داد، دو تا خارج از چارچوب بودند و یکی هم توسط مدافعان برگشت داده شد. او در طول بازی یک بار به ایسکو و دو بار هم به سبایوس گلایه کرد که چرا به وی پاس نداده اند.
 
رونالدو بازهم توفیقی در گلزنی پیدا نکرد تا با 18 شوت در دو بازی و بدون گل زده، ناکام بزرگ رئال لقب بگیرد. او تا همینجا و پس از انجام تنها دو بازی، بیشترین شوت را در رئال زده و پس از او گرت بیل و آسنسیو قرار دارند. 
 
فصل قبل رونالدو 162 بار به سمت دروازه رقبا شوت زد و توانست 25 گل در لالیگا به ثمر برساند. هر 6.4 شوت او یکی به گل تبدیل شد و درصد موفقیت شوت هایش نیز 15.8 بود. وضعیت تاثیرگذاری او پس از انجام دو بازی در لالیگای امسال صفر بوده است.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *