کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

"محرومیت‌زدایی" وظیفه اصلی دولت است

3 مهر 1396 ساعت 15:06

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محرومیت زدایی وظیفه اصلی دولت است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کرده است در این موضوع برای رفع محرومیت مردم به دولت کمک کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از  تسنیم ، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت شهدای ما در سوریه و عراق برای ما درس شجاعت، ایثار، عزت و اقتدار را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه این حرکت برگرفته از حرکت شهدای کربلا است افزود: الگوی شهدای ما نیز شهدای کربلا است.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی بیان کرد: محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی دولت است و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کرده است به دولت کمک کند تا مشکلات مردم برطرف شود.

حزنی با اشاره به اینکه سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند خاطرنشان کرد: در این راستا برای محرومیت‌زدایی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: فرزندان سپاه از فرزندان شما مردم هستند و برای مقابله با هرگونه اقدام و تهدیدی علیه کشور، نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
وی به مشکلات مطرح شده توسط رئیس شورای حل اختلاف این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای تجهیز فرش برای مسجد و حسینیه روستای موسویه قول مساعد می‌دهیم.حزنی افزود: برای ساخت اورژانس، کمبود مدرسه و شبکه‌های آبرسانی نیز از بسیج سازندگی درخواست رسیدگی و در حد توان کمک را داریم.

خانه عالم روستای موسویه در خراسان جنوبی افتتاح شد
محمد زهرایی در ادامه اظهار داشت: این پروژه به نمایندگی از 50 پروژه عمرانی عام المنفعه و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاین را 55 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 50 درصد از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر و 50 درصد نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر یک روحانی نیز در این روستا مستقر است افزود: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این 50 پروژه  2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: از این میزان 25 پروژه به مبلغ 14 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 25 پروژه نیز به مبلغ 11 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است.

زهرایی اظهار داشت: احیا و مرمت 21 رشته قنات، احداث 6 باب استخر ذخیره آب و 5 باب خانه عالم، احداث و تکمیل 4 باب مسجد، احداث 4 باب کتابخانه عمومی و 10 باب سرویس بهداشتی عمومی از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دفاع مقدس است.

مسئول شورای حل اختلاف این منطقه نیز در این مراسم با ارائه 4 درخواست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روستای موسویه در مسیر محور بیرجند به سرایان قرار دارد و آمار تصادفات در این محور زیاد است از بسیج سازندگی درخواست کمک برای ساخت اورژانس را داریم.

عابدی کمک به ساختمان مسجد، کمبود مدرسه برای دانش آموزان متوسطه و فرسوده بودن شبکه آبرسانی این روستا و مشکل کمبود آب را از جمله مشکلات این روستا عنوان کرد که نیازمند کمک است.
وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این روستا هدر رفت آب‌های سطحی است که نیازمند احداث سد خاکی برای جلوگیری از هدر رفت آب است.

 


کد مطلب: 552387

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/552387/محرومیت-زدایی-وظیفه-اصلی-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com