جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

"محرومیت‌زدایی" وظیفه اصلی دولت است

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 552387
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محرومیت زدایی وظیفه اصلی دولت است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کرده است در این موضوع برای رفع محرومیت مردم به دولت کمک کند.
"محرومیت‌زدایی" وظیفه اصلی دولت است
به گزارش جهان نيوز به نقل از  تسنیم ، سردار سید ضیاء‌الدین حزنی ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت شهدای ما در سوریه و عراق برای ما درس شجاعت، ایثار، عزت و اقتدار را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه این حرکت برگرفته از حرکت شهدای کربلا است افزود: الگوی شهدای ما نیز شهدای کربلا است.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بحث محرومیت‌زدایی بیان کرد: محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی دولت است و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کرده است به دولت کمک کند تا مشکلات مردم برطرف شود.

حزنی با اشاره به اینکه سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند خاطرنشان کرد: در این راستا برای محرومیت‌زدایی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: فرزندان سپاه از فرزندان شما مردم هستند و برای مقابله با هرگونه اقدام و تهدیدی علیه کشور، نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند.
وی به مشکلات مطرح شده توسط رئیس شورای حل اختلاف این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای تجهیز فرش برای مسجد و حسینیه روستای موسویه قول مساعد می‌دهیم.حزنی افزود: برای ساخت اورژانس، کمبود مدرسه و شبکه‌های آبرسانی نیز از بسیج سازندگی درخواست رسیدگی و در حد توان کمک را داریم.

خانه عالم روستای موسویه در خراسان جنوبی افتتاح شد
محمد زهرایی در ادامه اظهار داشت: این پروژه به نمایندگی از 50 پروژه عمرانی عام المنفعه و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاین را 55 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 50 درصد از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر و 50 درصد نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر یک روحانی نیز در این روستا مستقر است افزود: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این 50 پروژه  2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: از این میزان 25 پروژه به مبلغ 14 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 25 پروژه نیز به مبلغ 11 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است.

زهرایی اظهار داشت: احیا و مرمت 21 رشته قنات، احداث 6 باب استخر ذخیره آب و 5 باب خانه عالم، احداث و تکمیل 4 باب مسجد، احداث 4 باب کتابخانه عمومی و 10 باب سرویس بهداشتی عمومی از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دفاع مقدس است.

مسئول شورای حل اختلاف این منطقه نیز در این مراسم با ارائه 4 درخواست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روستای موسویه در مسیر محور بیرجند به سرایان قرار دارد و آمار تصادفات در این محور زیاد است از بسیج سازندگی درخواست کمک برای ساخت اورژانس را داریم.

عابدی کمک به ساختمان مسجد، کمبود مدرسه برای دانش آموزان متوسطه و فرسوده بودن شبکه آبرسانی این روستا و مشکل کمبود آب را از جمله مشکلات این روستا عنوان کرد که نیازمند کمک است.
وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این روستا هدر رفت آب‌های سطحی است که نیازمند احداث سد خاکی برای جلوگیری از هدر رفت آب است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *