جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سؤالی که وزارت ورزش باید به آن پاسخ دهد؛

حمیرا اسدی چگونه هم به فدراسیون فوتبال و هم به چوگان می‌رسد؟/ قحط‌ النسا در ورزش!

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 552379
سرپرست فدراسیون چوگان در حالی با حکم وزیر ورزش و جوانان به این سمت منصوب شد که هم‌اکنون به عنوان رئیس کمیته بین‌الملل در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند.
حمیرا اسدی چگونه هم به فدراسیون فوتبال و هم به چوگان می‌رسد؟/ قحط‌ النسا در ورزش!
به گزارش جهان نيوز؛ حمیرا اسدی ظهر امروز با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون چوگان منصوب شد. این انتصاب در حالی صورت گرفت که از روز گذشته خبرهایی درخصوص برکناری گلناز وکیل گیلانی، رئیس فدراسیون شنیده شد که این اخبار امروز رنگ واقعیت به خود گرفت و وی پس از کمتر از 18 ماه از سمتش برکنار شد.
 
نکته مهم در خصوص انتصاب اسدی مربوط به فعالیتش در فدراسیون فوتبال است. اسدی هم اکنون به عنوان رئیس کمیته بین‌الملل که یکی از پست‌های کلیدی و حساس است، فعالیت می‌کند و حالا باید به طور همزمان مسئولیت سرپرست یک فدراسیون را هم برعهده بگیرد؛ فدراسیون رشته‌ای که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

بدون شک اهمیت ریاست کمیته بین‌الملل در فدراسیونی همچون فوتبال کمتر از ریاست یک فدراسیون نیست، چرا که فوتبال مقابل چشم میلیون‌ها نفر از افراد جامعه قرار دارد و کوچکترین خطایی در آن خیلی زود واکنش‌های زیادی را ایجاد می‌کند. آخرین نمونه این موضوع نیز لغو بازی دوستانه ایران با توگو در روسیه بود که خبرساز نیز شد.

سوال اصلی اینجاست که اسدی چگونه می‌تواند به طور همزمان ریاست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال و سرپرست فدراسیون با اهمیت چوگان را بر عهده بگیرد؟ او البته دانشجوی دکتراست و باید دید چگونه می‌تواند همه این کارها را با هم انجام دهد؟

نکته دیگر اینکه آیا مسئولان وزارت ورزش در خصوص انتصاب اسدی، با مسئولان فدراسیون فوتبال تعامل و گفت‌وگو داشته‌اند و آنها را از این تصمیم با خبر کرده بودند یا خیر و آیا خانم (یا آقای دیگری) در ورزش نبود که وزارت ورزش او را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کند؟ آیا اسدی با این شرایط در فدراسیون فوتبال خواهد ماند؟
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *