سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
رضایی‌کوچی:

امیدی برای خروج مسکن از رکود وجود ندارد

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 552323
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفته است که با بی‌برنامه‌گی دولت در بخش مسکن امیدی به خروج از رکود این بخش وجود ندارد.
امیدی برای خروج مسکن از رکود وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، گفت: با روندی که دولت در بخش مسکن در پیش گرفته امیدی به خارج شدن این بخش از رکود وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اخیراً برخی مشکلات نیز در سر راه ساخت مسکن ایجاد شده است، ادامه داد: به طور نمونه در چند وقت اخیر قیمت میل‌گرد افزایش یافته است که این موضوع بر ساخت و سازها اثر گذاشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه اخیراً مکاتباتی با دولت درباره اعلام برنامه‌های خود برای بخش مسکن داشته‌ایم، افزود: در برنامه ششم تکالیفی بر دوش دولت در بخش مسکن گذاشته شده که باید توضیح داده شود چه اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس از مکاتبه با رئیس‌جمهور درباره مسکن مهر خبر و اظهار داشت: در چند روز آینده این اقدام انجام می‌شود چون آقای روحانی اعلام کرده بودن در دولت یازدهم پرونده مسکن مهر را مختومه می‌کنند و البته این اتفاق رخ نداد.

رضایی‌کوچی با تاکید بر اینکه ظرفیت تولید یک میلیون مسکن در سال در کشور وجود دارد، گفت: در حال حاضر تنها 150 هزار مسکن در کشور تولید می‌شود این در حالی است که تقاضا سال به سال در حال افزایش است.

رئیس کمیسیون عمران تصریح کرد: با وام‌هایی که دولت برای بخش مسکن در نظر گرفته و برنامه‌های که دارد امیدی برای خروج مسکن از رکود وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *