جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وحشت سایت ضد انقلاب از موشک خرمشهر

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 552135
وحشت سایت ضد انقلاب از موشک خرمشهر
به گزارش جهان نيوز؛ سایت ضد انقلاب دویچه وله فارسی- سایت فارسی زبان دولت آلمان- در گزارشی با عنوان «آزمایش موشکی جدید ایران به رغم انتقادها» نوشت:«ایران یک روز پس از رونمایی از موشک بالستیک جدید خود، "خرمشهر"، خبر از آزمایش موفقیت آمیز آن داد. موشکی که توان حمل کلاهک ‌دارد و می‌تواند بسیاری از نقاط خاورمیانه و از جمله اسرائیل را هدف قرار دهد».

این سایت ضد انقلاب در ادامه نوشت:
«در پی انتقادها و اظهارات اخیر دونالد ترامپ در مورد خروج احتمالی آمریکا از توافق هسته‌ای، کارشناسان مسائل صلح جهانی بر این باور بودند که جمهوری اسلامی با احتیاط بیشتری سیاست‌های خارجی خود را پیش خواهد برد. این در حالی است که آزمایش موشکی اخیر خلاف این پیش‌بینی را نشان می‌دهد».

روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز»-شهریور ۹۵- در گزارشی نوشت:
«مقامات آمریکا می‌گویند ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای عمل کرده اما رفتار ایران در سایر حوزه‌ها چندان تغییری نکرده است». ژنرال «ژوزف ووتل» رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا نیز-آذر ۹۵- گفت:«توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ علی‌رغم اجرای مناسب، تغییری در رفتار تهران ایجاد نکرده است».

گفتنی است رژه ۳۱ شهریورماه امسال نیروهای مسلح با رونمایی از دستاوردی جدید همراه بود و موشک خرمشهر به عنوان دومین موشک بالستیک بدون بالک و اولین بالستیک دوربرد بدون بالک ایرانی، در نمایش با شکوه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حاضر شد. موشک بالستیک دور برد خرمشهر، یک روز پس از رونمایی آن که با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی جهان روبرو شده بود، با موفقیت آزمایش شد و وحشت صهیونیست‌ها را بیش از پیش برانگیخت.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی با نشان دادن تصاویری از آزمایش موشک خرمشهر ایران که بردی دوهزار کیلومتری دارد اعلام کرد:«موشک بالستیک خرمشهر ایران، چالش پیچیده‌تری برای سامانه رهگیری موشک (گنبد آهنین) ما (رژیم صهیونیستی) به شمار می‌رود».
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *