سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی

مسئولان فاصله خود را با افرادی که امنیت ملی را به مخاطره انداختند حفظ کنند

بعید نیست لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 552092
محمد صالح جوکار با اشاره به حضور رئیس مجلس و علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در کنار یکی از سران فتنه 88 گفت: قطعا مسئولان باید فاصله خود را با کسانی که امنیت ملی را به مخاطره انداختند حفظ کنند.
مسئولان فاصله خود را با افرادی که امنیت ملی را به مخاطره انداختند حفظ کنند
به گزارش جهان نيوز؛ محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی؛ با اشاره به حضور رئیس مجلس و علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در کنار یکی از سران فتنه 88 اظهار داشت: قطعا مسئولان باید فاصله خود را با کسانی که امنیت ملی را به مخاطره انداختند حفظ کنند و منافع ملی و امنیت ملی ایجاب می‌کند که به گونه‌ای رفتار نکنیم که در آینده موجب تردید در تصمیم‌گیری مردم شویم.
 
وی در خصوص احتمال فعالیت علی لاریجانی برای انتخابات 1400 و سرمایه‌گذاری اصلاح‌طلبان روی لاریجانی گفت: هر گونه احتمالی در این زمینه وجود دارد، اصلاح‌طلبان در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری روی حسن روحانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و جبهه اعتدال، کارگزارنی‌ها، اصلاح‌طلبان و حتی برخی اصولگرایان که می‌خواهند خود را معتدل معرفی کنند ممکن است در انتخابات سال 1400 روی هر شخصی سرمایه گذاری کنند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان و سایر گروه‌هایی که از آن‌ها اسم آوردم قطعا نمی‌توانند به طور مستقل در انتخابات شرکت کنند و پیروز شوند و همین می‌تواند باعث شود تا همه‌ این گروه‌ها روی یک شخص برای انتخابات به اجماع برسند و سرمایه‌گذاری کنند.
 
جوکار با بیان اینکه بعید نیست لاریجانی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کند عنوان کرد: عارف چندی پیش بیان کرد که در انتخابات 98 لیست مستقل خواهیم داد و این اظهارات او با واکنش فعالان و بازیگران سیاسی جبهه اصلاحات مواجه شد و به نظر می‌رسد که اگر قرار بر اجماع روی شخص خاصی باشد همه اصلاح‌طلبان با هم ائتلاف خواهند کرد و هیچ اختلافی بین آن‌ها در این زمینه نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *