جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
لاریجانی:

لاف‌زنی‌های ترامپ تاثیری دربیداری اسلامی ندارد

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 552026
رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارات ترامپ در سازمان ملل، گفت: ملت‌های اسلامی امروزه بیدار شدند و مواضع آنها با لاف‌زنی‌های توخالی امثال ترامپ این وضعیت تغییر نمی‌کند
لاف‌زنی‌های ترامپ تاثیری دربیداری اسلامی ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (2مهر 96) گفت: لازم است از سخنان روشنگرانه و صریح رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل که پاسخ درخوری به سخنان وهم‌آلود و پوچ رئیس‌جمهور آمریکا بود، تشکر کنم.

وی افزود: آقای ترامپ نفهمید و به نظر می‌رسد با سطح فکر او نخواهد فهمید که دنیا تغییر کرده است و ملت‌ها بیدار شده‌اند و به خوبی دریافته‌اند که ایران پس از انقلاب علیرغم همه دسیسه‌های غرب و شرق با اتکا و مجاهدت ملت توانست اهداف انقلابی خود را محقق کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشوری که زمانی انگشت‌نمای ژاندارمی آمریکا در منطقه بود به ملتی سرافراز با آرمان‌های آزادیخواهانه بدل شد. این حادثه مهم را سایر ملل مشاهده و آن را درک کردند. لذا نوعی بیداری و هوشیاری سیاسی در ملل اسلامی به وجود آمده است که با لاف‌زنی‌های توخالی امثال ترامپ تغییر نمی‌کند.
ادامه دارد..
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *