پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

تصویر رئیس‌دولت اصلاحات‌را منتشر می‌کنیم، چون دربرابر تاریخ‌مسئولیم!

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 551968
فتنه سال ۸۸ یک دعوای شخصی یا حزبی و سیاسی نبود بلکه کودتایی علیه نظام اسلامی بود که برخی واقعیت را در آن کتمان کردند و آنچه بیش از هر چیز برای نظام اسلامی اهمیت دارد، دفاع از حیثیت جمهوریت و آرای مردم به عنوان حق الناس است و تنها راه بازگشت کسانی که در حق جمهوریت نظام ظلم کرده اند، توبه، جبران ضررهای وارده و بیان واقعیت است.
به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه همدلی در گزارشی با عنوان «شب سیاست در جماران؛ رئیس دولت اصلاحات و علی لاریجانی در یک قاب دیده شدند» نوشت:
«شبکه های اجتماعی روز گذشته شاهد دست به دست شدن تصویری بودند که رییس دولت اصلاحات را در کنار رییس مجلس نشان می‌داد؛سید محمدخاتمی در کنار علی لاریجانی؛آن هم در حسینیه جماران و در مراسم ترحیم آیت‌الله راستی».

در ادامه این گزارش آمده است:
«بی تردید خیلی از رسانه های چاپی که در چارچوب قوانین مصرح کشور کار می کنند ،اگر تکلیفشان با ماجرای ممنوع التصویری یا عدم ممنوع التصویری رییس دولتهای هفتم و هشتم مشخص بود،این عکس را به عنوان عکس اصلی خود در صفحه اول انتخاب می کردند و احتمالا زیر آن می نوشتند:«احتمال بازگشت سید اصلاحات به عرصه سیاست رسمی» یا «لاریجانی در کنار خاتمی به چه می اندیشید» و یا نوشته‌جاتی از این دست.واقعیت اما این است که رسانه‌های چاپی چندان روشن نمی دانند که آیا واقعا سید محمدخاتمی ممنوع التصویر است یا نه؟ما هم این را نمی دانیم؛خبرها در این باره همیشه ضد و نقیض بوده اند. در ماجرای ممنوع الخروج بودن آقای خاتمی هم ،وضع همین طور نامعلوم است. با این وصف اما امروز«همدلی»به رسم ضرورت حرفه ای و برای ثبت در تاریخ این روزها، ناگزیر شد عکس معروف در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی را به صورت طرحی که می بینید منتشر کند؛آخر رسانه در برابر تاریخ سیاسی کشور هم مسئولیت دارد».
این روزنامه اصلاح طلب مدعی شده است که در برابر تاریخ سیاسی کشور مسئول است اما با توهین به شعور مخاطب، از روایت اصل ماجرا شانه خالی کرده است.اما اصل ماجرا چیست؟
گفتنی است خاتمی در محافل خصوصی چندین بار تاکید کرده است که تقلب در انتخابات، دروغ بوده است، اما هیچگاه این شجاعت را نداشته است تا این اظهارنظر را به صورت عمومی اعلام کرده و از مردم و نظام برای تحریک به آشوب با این دروغ بزرگ (تهمت خیانت به امانت مردم) عذرخواهی کند.
فتنه‌گران هر چند در آغاز مدعی تقلب در انتخابات بودند، اما به تدریج به سمت حرمت‌شکنی در روز قدس و شعار به نفع رژیم صهیونیستی، هتاکی به حضرت امام در روز ۱۶ آذر، حذف اسلام از «جمهوری اسلامی»، سردادن شعار مرگ براصل ولایت فقیه و سرانجام، هتاکی در روز عاشورای حسینی(ع) پیش رفتند و تأکید کردند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است». این در حالی است که تحریک کنندگان آشوب نیابتی از آن سوی مرزها، در صدد بودند مشابه های داعش را  به ملت ایران غالب کنند.
فتنه سال ۸۸ یک دعوای شخصی یا حزبی و سیاسی نبود بلکه کودتایی علیه نظام اسلامی بود که برخی واقعیت را در آن کتمان کردند و آنچه بیش از هر چیز برای نظام اسلامی اهمیت دارد، دفاع از حیثیت جمهوریت و آرای مردم به عنوان حق الناس است و تنها راه بازگشت کسانی که در حق جمهوریت نظام ظلم کرده اند، توبه، جبران ضررهای وارده و بیان واقعیت است.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور سال ۸۸ هزینه هایی تحمیل نمود بر نظام که هنوز بنده و شما در حال پرداختش هستیم.
اصل نظام را کسی نشانه رفت که گفت در دور دوم چاقو را نی گذارم به کمر کیک.‌‌‌‌......
یادتان که می اید؟
رامــــــــین
Iran, Islamic Republic of
شما جزء اون دسته نفراتی هستید که هنوز متوجه قضیه نشده اید و معتقدید که مرغ همسایه غازه.
برادر رئیس جمهور سال 88 در انتخابات ثبت نام کرد و با اختلاف 11 میلیون رای از رقیب خودش میرماسون موسوی پیروز شد و کاندیدای مورد حمایت شما بخاطر عدم تمکین قانون شروع به اردوکشی خیابانی و ایجاد اغتشاش کرد.حالا شما بر اساس کدام مستندات مدعی هستید که مقصر رئیس جمهور سال 88 هست؟؟؟؟
منتظر
Iran, Islamic Republic of
جنابان جهان نیوزی ،مستحضر که هستید !
جباب علی عسگری احمدی نژاد را سانسور میکندولی در کنار خائن به انقلاب مینشیند!به ما بگویید در کشورمان چه میگذرد ؟علی عسگری را امام خامنه ای منصوب فرمودنداما اوبا احمدی نژادی که امام خامنه ای هم درتشخیص مصلحت ابقاء شان فرمودند وهم در مراسم تنفیذ دعوتشان فرمودندبراساس سانسور در صدا وسیما عمل میکندبه گونه ای که برای افراد ناآگاه امر مشتبه شده واحمدی نژاد را عامل فتنه میدانند(طبق تئوری علی خان مطهری که فرمودند اگر احمدی نژاد خس وخاشاک نمیگفت آن اتفاقات نمی افتاد !!!!)ودر عین حال در کنار کسی مینشیند که امام خامنه ای در فوت بستگان این فرد به او تسلیت نمیگوید ودر هیچ موردی اجازه ملاقات را به اونمیدهند(زمان بستری شدن مقام معظم رهبری در بیمارستان که خاتمی درخواست ملاقات کرد وامام خامنه ای اجازه ندادند)حال شما برای مردم انقلابی مشخص کنید ملاک برخورد با افراد رفتار مقام معظم رهبری است یا خاندانهای حاکم بر جمهوری اسلامی!وصد البته همه علی عسگری را اصولگرا می شناسند!!!!!!!!!!!! واقعا چه توضیحی دارید؟؟؟؟؟؟؟