شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پیش‌بینی زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در البرز

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 551549
نماینده عالی دولت در استان البرز از مذاکره با معاون رئیس جمهور و وزرا برای تکمیل آزاده راه تهران-شمال و پروژه شهید همت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا چند ماه آتی، گشایشی از بار ترافیکی که البرز این سال‌ها متحمل بوده است، صورت خواهد گرفت.
پیش‌بینی زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در البرز
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی نجفی با اعلام این خبر گفت: البرز به ویژه کلانشهر کرج و شهرستان فردیس، طی این سال‌ها به جهت حجم بالای ترددها از 14 استان، بیشترین بار ترافیک را متحمل شده و سنگین، نفس کشیده است.

گشایش آزادراه شمال و ادامه همت طی 8 ماه آینده
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات انجام شده با مسئولان ارشد کشور در این رابطه افزود: رایزنی‌ها و مذاکرات لازم را در این خصوص با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور و دیگر وزرا داشته‌ام، تا آزادراه شمال و بزرگراه همت به صورت ویژه تکمیل شود و طی 8 ماه آینده هر دو بخش زیر بار ترافیک برود.

استاندار البرز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان افزود: به موازات تکمیل راه‌ها، زمینه اقامت 20 میلیون مسافر در کنار تردد کنندگان ثابت از مسیرها پیش‌بینی خواهد شد.

 وی با بیان این‌که با آغاز به کار شهرداران، طرح‌های توسعه شهری نیز با سرعت بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد، گفت: برای کاهش آلودگی هوا نیز بسته خدمتی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *