شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۳
10 توهین‌و اتهام رییس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران

روحانی چگونه پاسخ گستاخی ترامپ را می‌دهد؟

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 551025
دانلد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، مجموعه‌ای کامل متشکل از توهین، اتهام و تهدید را علیه ملت ایران ارائه کرد.
روحانی چگونه پاسخ گستاخی ترامپ را می‌دهد؟
به گزارش جهان نيوز؛ دانلد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، مجموعه‌ای کامل متشکل از توهین، اتهام و تهدید را علیه ملت ایران ارائه کرد:
 
۱- رژیم‌ سرکش و خودکامه
۲- رژیم خطرناک که آشکارا از کشتار جمعی سخن می‌گوید
۳- دیکتاتوری فاسد پشت نقابی از دموکراسی دروغین
۴- حکومت ایران، یک کشور ثروتمند و صاحب یک تاریخ و فرهنگ غنی را به یک کشور سرکش و ضعیف از لحاظ اقتصادی تبدیل کرده
۵- صادرات اصلی‌اش خشونت، خونریزی و هرج و مرج است
۶- حکومت ایران، سودهای نفتی را صرف تأمین مالی حزب‌الله و سایر تروریست‌هایی می‌کند که مسلمانان بی‌گناه را می‌کشند و به همسایگان صلح‌جوی عرب و اسرائیلی‌شان حمله می‌کنند
۷- شعله‌ور کردن آتش جنگ داخلی یمن و تضعیف صلح در سراسر خاورمیانه
۸- حکومت قاتل همزمان با ساخت موشک‌های خطرناک، به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ادامه میدهد
۹- وقت آن است که این حکومت، تمامی آمریکایی‌ها و شهروندان سایر کشورهایی که ناعادلانه بازداشت شده‌اند را آزاد کند
۱۰- اینکه حکومت ایران بایستی حمایت از تروریست‌ها را متوقف کرده و به حق حاکمیت همسایگانش احترام بگذارد

این موارد بخشی از سخنان رییس جمهور آمریکا خطاب به ملت ایران است. انتظار می‌رود رییس جمهور کشورمان در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، پاسخ شایسته‌ای به این گستاخی‌ها و اهانت‌ها بدهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود صفاریان
Iran, Islamic Republic of
اگه غیرت داشته باشیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
انشاالله.
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی نشان داده است که زبان تند و تیزش بیشتر رو به داخل تیزتز از خارج است و دیپلماسی لبخند تنها هنر دولت او و خودش برای بقای دولت خویش می باشد. آنقدر در باره رفتارها و خصوصیات وی صحبت شده که همگان او را می شناسیم و می دانیم که وی اعتقادی به پاسخ دهی قاطعانه به عربده کشی های ترامپ ندارد . باور ندارید شما در ایران و ما هم در اینجا خواهیم دیدکه صحبت ها و شعارها بیشتر در حد حرف است و عقبه محکمی از عمل و اقدام ندارد.
amir
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز،
احسنت، کاملا درست فرموده اید.
میترسم قبل از بازگشت به ایران، روحانی با ترتیب دادن یک گفتگوی تلفنی با ترامپ، ادعا کنه که اونم مثل اوباما مودب و باهوشه! شایدم مودبتر و باهوشتر!!
به هر حال واضحه، پدیده دریدگی و شارلاتاریسمی که ترامپ به اون مبتلاست، خواستگاه اصلی اش در رفتار خفت بار دولت غربزده روحانی قرار گرفته و بقول زنده یاد دکتر شریعتی "چکش ظالم بر سندان مظلوم فرود می آید".
یا علی
Iran, Islamic Republic of
توی مدارس یک درس ، یک شعر و یک داستانی بود که می گفت
شخصی بر روی حضرت علی اب دهان انداخت ولی با اینکه می توانست او را بکشد ولی این کار را نکرد یا در مورد ابن ملجم مرادی که همه می دانید .
جواب ابلهان خاموشی است . دنیا می داند که ترامپ روانی است پس ما باید شان و منزلت خود را بدانیم .
amir
Iran, Islamic Republic of
واللا هیچ ربطی نداشت!!
United States
وااااااای شما چقدر خردمندین. اینجوری رای دادین واقعا؟؟؟؟

این حرفا جوهره برجام هست که داریم میچشیم. عصاره نرمش قهرمانانه ...
حسین
Netherlands
ما همیشه یک فاز عقب هستیم. سئول این است که چگونه باید پاسخ داد؟ با اشارات تاریخی به تجاوزات و قراداد شکنی ها چند صد موردی (فقط بیش از چهارصد و پنجاه مورد با سرخپوستان) در تاریخ می توان شرایط موجود را بضرر دشمن و هزینه دار کردنش تعقیب کرد . اما اگر کسی حسینی وار در این ماه حسین (ع) یافت شود.
amir
Iran, Islamic Republic of
حسین عزیز با سلام،
ضمن اینکه با شما موافقم، باور بفرمایید حسینی ترین کاری که نسل جوان امروز برای جبران عقب ماندگی فازی به آن نیاز دارد، قبل از هر چیز جمع کردن بساط ماهواره در خانه ها و تعطیلی شبکه های فاسد اجتماعی در گوشی های تلفن همراه است..
امروز شیاطین جن و انس با برنده ترین و فاسدترین ابزار یعنی رسانه اقدام به حضور دائم در خانه های ما شیعیان نموده و ماشین شستشوی افکار آنها مغز ما ایرانیان خصوصا جوانان را نشانه گرفته و از درون تهی مینمایند.
یا علی
United Arab Emirates
این شخص فقط میره اونجا فقط از برجام بگه. اونا اینا رو سرکار گذاشتن، اینا جدی و مصمم پیگیرند!! عزت ملت ایران دست کیا افتاده.
Iran, Islamic Republic of
مگه میتونه پاسخ بده؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همانطور که دیدیم متاسفانه آقای روحانی از شجاعت کافی برای دفاع از ایران و ایرانی را ندارد و این نقیصه ایشان نیست بلکه بار مسئولیتش یعهده کسانیست که به ایشان رای دادند