شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قطر اتهامات بحرین علیه دوحه را محکوم کرد

وزارت کشور بحرین
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 550888
دولت قطر بیانیه صادره از سوی وزارت کشور بحرین درباره توقیف ۱۵ قایق این کشور با ۲۰ دریانورد را محکوم کرد.
قطر اتهامات بحرین علیه دوحه را محکوم کرد
به گزارش جهان نيوز، دولت قطر ضمن محکوم کردن ادعای وزارت کشور بحرین درباره توقیف ۱۵ قایق با ۲۰ دریانورد این کشور توسط قطر، تأکید کرد که این ادعاهای تلاشی‌ ناامیدکننده در راستای بحران‌آفرینی و ایجاد مشکلات است.

یک منبع در وزارت کشور قطر در این باره تصریح کرد که توقیف قایق‌های ماهیگیری که وارد آبهای منطقه‌ای قطر می‌شوند، چیز تازه‌ای نیست و از آنها برای عدم تکرار این امر تعهد گرفته می‌شود و در صورتیکه به تعهدات خود عمل نکنند پس از سه روز سرنشینان قایق‌ها پس از سه روز آزاد و تنها قایق‌های آنها تا زمان صدور حکم دادگاه توقیف می‌شود.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، این منبع افزود که نیروهای گارد ساحلی تا کنون بارها به ماهیگیران بحرینی درباره عدم ورود به آبهای قطر و صید غیرمجاز هشدار داده‌اند اما فایده‌ای نداشته است.

وی تصریح کرد که قطر به کنوانسیون‌ها، معاهدات و توافقنامه‌های دریایی بین‌المللی پایبند است و از همه طرف‌ها می‌خواهد که به منظور تضمین سلامت دریایی به این معاهدات پایبند باشند.


منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *