يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
روسیه:

آمریکا از قبل در جریان حملات هوایی در دیرالزور سوریه قرار گرفته بود

ادعاهای پنتاگون
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 550476
وزارت دفاع روسیه با رد ادعاهای پنتاگون درباره حملات هوایی اخیر در دیرالزور سوریه تأکید کرده که آمریکا از قبل در جریان این حملات قرار گرفته بود.
آمریکا از قبل در جریان حملات هوایی در دیرالزور سوریه قرار گرفته بود
به گزارش جهان نيوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، ادعاهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) درباره حملات اخیر در دیرالزور صحت ندارد و هواپیماهای نظامی روسیه صرفا نیروهای داعش را در این منطقه هدف گرفته‌اند.
 
بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، این بیانیه وزارت دفاع روسیه پس از آن منتشر شده که آمریکا اعلام کرد دست‌کم 6 نفر از نیروهای دموکراتیک سوریه در حمله هوایی اخیر روسیه در شرق سوریه زخمی شده‌اند و مشاوران ائتلاف آمریکا نیز در مناطق هدف گذفته شده حضور داشتند.

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، هواپیماهای روسیه صرفا مواضعی از پایگاه‌های تروریست‌ها را هدف گرفته‌اند که اطلاعات مربوط به آن از طریق منابع مختلف مورد تأیید قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت، این حملات صرفا در مناطقی انجام شده است که تحت کنترل نیروهای داعش بوده است، ضمن اینکه آمریکا پیشتر در جریان حملات هوایی روسیه در دیرالزور قرار گرفته بود.



منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *