پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶
خانواده‌ها مهارت‌هاي زندگي را به فرزندانشان آموزش دهند

دام سياه مرد هوسران با تغيير عكس پرو فايل

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 550371
دختر نوجوان با ديدن عكس پروفايل پسري خوش‌تيپ كه در تلگرام به او پيشنهاد دوستي داده بود، به او علاقه‌مند شد و قرار ملاقات گذاشت، اما وقتي در محل حاضر شد در دام سياه مردي ميانسال گرفتار شد و حادثه‌اي شوم برايش رقم خورد
دام سياه مرد هوسران با تغيير عكس پرو فايل
گروه جامعه جهان نيوز: دختر نوجوان با ديدن عكس پروفايل پسري خوش‌تيپ كه در تلگرام به او پيشنهاد دوستي داده بود، به او علاقه‌مند شد و قرار ملاقات گذاشت، اما وقتي در محل حاضر شد در دام سياه مردي ميانسال گرفتار شد و حادثه‌اي شوم برايش رقم خورد.
 
به گزارش خبرنگار ما، نوزدهم شهريورماه بود كه مردي وارد شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران شد و گفت دختر 19 ساله‌اش در دام سياه مردي به نام شاهين گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته است. او گفت:دوم شهريورماه بود كه دخترم براي گرفتن كارنامه‌اش راهي مدرسه شد، اما ديگر به خانه برنگشت. وقتي از پيدا كردن او نااميد شديم به پليس خبر داديم تا اينكه بعد از چند روز خبر رسيد دخترم در يكي از بيمارستان‌هاي شهر بستري شده است. وقتي دخترم مرخص شد، در پليس آگاهي شهرستان بهارستان مورد تحقيق قرار گرفت و معلوم شد كه مردي به نام شاهين او را ربوده و بعد از انتقال به تهران به او تعرض كرده است. 

بعد از ثبت شكايت بود كه پرونده به دستور قاضي اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده شد و دختر 19 ساله جزئيات حادثه سياه را شرح داد. او گفت: در يكي از گروه‌هاي تلگرامي با پسري آشنا شدم كه خودش را شاهين معرفي كرد. او گفت كه 25 ساله ‌است و عكس‌هاي شخصي خودش را هم كه جواني خوش‌تيپ بود، برايم ارسال مي‌كرد. من دو ماه با شاهين ارتباط مجازي داشتم و او در اين مدت بارها از من درخواست ازدواج كرد.

دختر نوجوان در شرح حادثه هم گفت: دوم شهريورماه بود كه براي گرفتن كارنامه از خانه بيرون رفتم. تصميم گرفتم تا در مسير با شاهين ملاقات كنم. وقتي سر قرار حاضر شدم، مردي ميانسال كه سوار پژو بود، توقف كرد. او گفت كه از طرف شاهين آمده است.
 
خواست سوار شوم تا من را نزد شاهين ببرد كه قبول كردم. در مسير او خوراكي به من تعارف كرد. وقتي كمي از آن را خوردم، ناگهان سرم گيج رفت و بيهوش شدم. چشم كه باز كردم خودم را داخل خانه‌اي ديدم. لحظاتي بعد همان مرد ميانسال بالاي سرم آمد. آنجا بود كه متوجه شدم آن مرد به من تعرض كرده است. فرياد كشيدم و خواستم از خانه بيرون بروم كه او من را به شدت كتك زد.

او چند روز من را در خانه‌اش حبس كرد. آخرين بار بعد از خوردن يك نوشيدني دوباره سرم گيج رفت و بيهوش شدم. وقتي چشم باز كردم، خودم را در بيمارستان ديدم. كاركنان بيمارستان گفتند كه من به حالت بيهوش از داخل يكي از پارك‌هاي شهر به بيمارستان منتقل شده‌ و بعد از يك هفته كما به هوش آمده‌ام.
 
بعد از ثبت حرف‌هاي دختر نوجوان، كارآگاهان پليس با رد‌يابي شماره تماس متهم مرد 48 ساله را كه ناصر. ش نام داشت، شناسايي و 25 شهريور او را در خانه‌اش در خيابان كارگر بازداشت كردند. شاكي وقتي با متهم مواجه شد، او را شناسايي كرد. متهم كه چاره‌اي نداشت به جرمش اعتراف كرد.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيق از متهم براي شناسايي جرائم بيشتر در اداره شانزدهم پليس آگاهي در جريان است.
مرجع : جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا دختر بدون اطلاع پدرومادرش با یک مرد غریبه قرار ملاقات می گذاره و حتی سوارماشین یک مرد غریبه میشه ؟
بعضی خانواده ها هشدارهای لازم را به فرزندان خود نمی دهند و یا اگرهم هشدار داده باشند فرزندان پشت گوش می اندازند و این هم عاقبت کار!
کلا درفضای مجازی احتمال هرخلاف و دروغگویی وجود داره و کمترینش اینه که هویت خودشان را مخفی کنند
Iran, Islamic Republic of
مثال پیرگفته ها که باید با آب طلا نوشته شود تابلو شود برهر خانه آویزان شود گفتند ((((خروس به استقبال شغال رفت )))دراین قضیه دختر خودش به استقبال گرگ رفت آنهم گرگ بیابان واز فضای خانمانسوز مجازی اول باید دختر محاکمه شود بعد این گرگ لاشخور محکوم به اعدام تا عبرتی باشد برای دیگران ..............................
کسانی که در اینگونه موارد (مثل دوست‌یابی و افکار عشقولانه و...) به دنیای مجازی اطمینان میکنن، حتماً با یک سی تی اسکن از مغزشون، تشریف ببرن پیش یک روانشناس...!!!!
Iran, Islamic Republic of
قبل از هرکاری این پدر و مادر باید از دختری که تربیت کردند خجالت بکشند که به بهانه گرفتن کارنامه براحتی از ماشین مرد غریبه سر در
میاره با خونسردی ساندویچ گاز می زنه
مهشید
Iran, Islamic Republic of
چرا مینویسید مرد شیطان صفت ولی نمینویسید زن هوسران به دنبال مرد . آخه اگر دختره نره که مشکلی براش پیش نمیاد . این رو به عنوان یه زن میگم که کلا تا زنی اجازه نده کسی نمیتونه آسیبی بهش بزنه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه تقصیرها گردن مردهاست این هم از فضای فمینیستی است که در کشور حاکم است