دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

موراتا: نمی خواستم ذخیره بنزما باشم

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 549931
آلوارو موراتا، مهاجم چلسی، تابستان امسال از رئال مادرید جدا شد در حالی که زیدان تمایل به حفظ او داشت.
موراتا: نمی خواستم ذخیره بنزما باشم
به گزارش جهان نيوز، موراتا سال گذشته و پس از دو فصل بازی برای یووه به رئال بازگشته بود؛ اما زیدان بر خلاف تصورات قبلی بازهم بنزما را به او ترجیح داد و همین مساله در نهایت سبب جدایی موراتا شد. او فصل گذشته در لالیگا به تنهایی با گل هایش 13 امتیاز برای رئال به ارمغان آورد و در لیگ قهرمانان نیز دو امتیاز نصیب رئال کرد.
 
 

 
 
موراتا در مورد دلیل جدایی اش از رئال گفت:« زیدان دوست داشت در رئال بمانم و من هم آنجا خوشحال بودم؛ ولی دوست نداشتم یک بازیکن نیمکت نشین باشم. اغلب بنزما به میدان می رفت در حالی که من نیاز به بازی کردن داشتم تا پیشرفت کرده و به یک بازیکن کامل تبدیل شوم.
من یک بازیکن جاه طلب و تشنه موفقیت هستم. نیاز داشتم به تیمی بروم که جایگاهم تثبیت شده باشد و چلسی بهترین انتخاب ممکن بود. برای رفتن به جام جهانی با اسپانیا و حضور در ترکیب ثابت تیم باید رئال را ترک می کردم. هرچقدر بیشتر بازی کنم و گل بزنم، طبعا شانس بازی در جام جهانی بیشتر خواهد شد.»
 
 موراتا درباره حضور در چلسی و بازی در لیگ قهرمانان گفت:« لیگ قهرمانان تورنمت ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود. من قبلا دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کردم و الان امیدوارم برای سومین بار با سه تیم مختلف حضور در فینال این رقابت‌ها را تجربه کنم. بردن لیگ قهرمانان کار سختی است؛ ولی ما تیم خیلی خوبی در اختیار داریم و با ذهنیت برنده، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.»
 
موراتا تاکنون تمام گل‌های خود را با ضربه سر برای چلسی به ثمر رسانده است و امیدوار است توانایی پای خود را هم نشان دهد.
او درباره این موضوع گفت:« تاکنون فقط با سر برای چلسی گلزنی کردم و گل ساختم و این بار امیدوارم با پا نیز بتوانم برای تیمم موثر باشم. فوتبال در انگلیس با فوتبال در ایتالیا و اسپانیا فرق می‌کند. در لیگ برتر توپ همیشه در جریان است و شما باید برای هر ثانیه آماده باشید.»

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *