جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حجت‌الاسلام صفایی:

عزت شهید حججی نتیجه اُنس وی با قرآن است

برکات قرآن در زندگی انسان‌ها
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 549077
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به آثار و برکات قرآن در زندگی انسان‌ها گفت: عزت امروز شهید حججی نتیجه اُنس وی با قرآن است.
عزت شهید حججی نتیجه اُنس وی با قرآن است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا صفایی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قرآن برای افراد مانوس با این کتاب آسمانی ویژگی‌های را عنوان کرده است و می‌گوید این‌ها در قله‌های بهشتی جای و خلعت و تاج ویژه‌ای بر تن و سر دارند تا همه بدانند که اینها با قرآن مانوس بودند.
 
وی با اشاره به آثار و برکات قرآن در زندگی انسان‌ها گفت: ما کم شهید نداریم؛ اما چه می‌شود که خداوند یک جوان 26 ساله [حججی] را اینقدر بزرگ می‌کند.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: هنگامی که وصیتنامه شهید حججی را می‌خوانیم، گویا نحوه شهادت به او الهام شده است و می‌گوید با دستانی بسته و رویی باز به سوی قتلگاه می‌روم؛ این نتیجه اُنس با قرآن بوده است.
 
حجت الاسلام صفایی در پایان سخنان خود به بیان نکات اخلاقی پرداخت.


منبع:دفاع پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *