سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۳
۱۰

به کارمندان نگو برند، به نجومی گیرها بگو برند!

فارس
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 545979
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رئیس جمهور به جای کارمندان بهتر است به حقوق بگیران نجومی بگوید «برو».
به کارمندان نگو برند، به نجومی گیرها بگو برند!
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر کسی (از حقوقش) راضی نیست می‌تواند برود، گفت: وظیفه رئیس جمهور است که به حقوق و مطالبات کارمندان دولت با جدیت رسیدگی کند و رضایت آنها را بدست آورد چرا که رضایت این قشر، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد چرا که محل رسیدگی به امور، اداره‌ها هستند.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور بدون کمترین توجه اعلام می‌کند که هرکس از حقوقش راضی نیست، برود پاسخ منطقی‌ای نیست و برخورد تحکمی است و به لحاظ دیپلماتیک به دور از شأن رئیس جمهور است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: جناب آقای رئیس جمهور به جای اینکه به کارمند حقوق بگیری که با مشکلات عدیده معیشتی مواجه است بگوید بلند شو برو، به حقوق بگیران نجومی بگوید برو. به افراد فرصت طلبی که از رانت‌های میلیاردی در کشور استفاده می‌کنند و متاسفانه مرتبط با مسئولان عالیرتبه دولتی نیز هستند بگوید بلند شو و برو، اینها هستند که باید بروند نه کارمندان.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ای کاش آقای رئیس جمهور آن زمانی که صحبت از اختلاس 11 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بود به مسئولین فاسد آن صندوق می‌گفت بلند شید و بروید نه اینکه بیاید در مجلس از آنها دفاع کند و بگوید که این مبلغ وام و تسهیلات داده شده است.

وی در پایان گفت: گویا آقای رئیس جمهور سوراخ دعا را گم کرده است و جایی که باید تشر بزند را فراموش کرده و بر سر کارمندانی که بسیاری از حقوقشان استیفا نمی‌شود تشر می‌زند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا آیت اللهی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رئیس جمهوری . پس از حدود نیم قرن حرف محمد رضا پهلوی ملعون را تکرار کردید . او هم در اوج دیکتاتوریش گفت هرکس از وضع موجود راضی نیست می تواند ( از ایران ) برود . امٌا او بر اثر « انقلاب اسلامی » ، جنگ تحمیلی و آنهمه خون دادن و خسارتپردازی و با رای اکثریت مردم به قدرت نرسیده بود و فراتر از این ، ادعای حقوقدانی نداشت . کسی که ناراضی است ، برده ی هیچکس دیگری نیست ؛ عضوی صاحب سهم در این جامعه است ؛ و یا حق دارد یا حق ندارد . اگر حق ندارد جناب عالی انتخاب شده اید که پاسخگوی وی باشید ( دلایل قوی باید و معنوی ... ) ؛ و اگر حق دارد باید این حق اعاده شود ؛ یا اگر نمی توانید ....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی بهت رای دادیم که وضع زندگی مون رو از این حالت وحشتناک خارج کنی نه اینکه بگی همینه که هست نمیخوایید برید.
کجا بریم؟ ما هم بریم قبرستون پارس آباد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از داداشت چه خبر ؟
همونیکه به خاطرش اعلان جنگ کردی !!!
فری رئ میگم ها
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چه حرف بدی کارمندان با ما نسبت گروهی و حزبی ندارند اما نجومی بگران هم مسلکان و هم کیشان ما هستند انوقت شما می گویید بروند
Moldova, Republic of
خرش كه از پل گذشت و رايش را كه گرفت اكنون بايد هم اينجوري حرف بزنه توي فروردين و ارديبهشت امسال به خاطر انتخابات خيلي زود حقوقها را پرداخت مي كردند هم حكمهاي كارمندان را خيلي زود نسبت به سالهايي كه انتخابات نبود دادنددرصورتيكه حقوق مردادماه مارا دوم شهريور دادند همچنين حقوق ارتشيها را با آن افتضاح پرداخت كردند كه داد همه را درآوردند توي تبليغات انتخاباتي يكسره از قشر آسيب پذير كارمند دم مي زدند حالا كه كارشان را كردند و رايشانرا از همين كارمندان و خانواده هايشان گرفتن به جاي برخورد با كسانيكه پولهاي چندصدميليوني مي گرفتند را تهديد به رفتن بكنند با كارمندان پايين دست اينجوربرخوردمي كنند و ميگويند اگر حقوقتان كمه بريد بيرون !!!تا 4سال ديگه كه روحاني كانديدا نيست و ديگه نياز به راي مردم نداره آقاي حقوقدان اينگونه سرهنگ منشانه راي صادرميكنه!!!
Iran, Islamic Republic of
کارمندانی که زیر خط فقر دریافتی دارن و از هیچگونه رانت هم بی نصیب هستند
قط ما بلد هستیم مملکت را اداره کنیم.... با پول شما
Germany
سلام علیکم
وقتی آقای روحانی در تمام دوران مبارازت انتخاباتی کوچکترین اشاره ای به حمایت از طبقه مستضعف و محروم جامعه نکرده ، چطور انتظار دارید پس از پیروزی جانب محرومان (صاحبان اصلی انقلاب ) را بگیرد.
کارمند مظلوم هنوز حقوقش پرداخت نشده، مالیات حقوقش کسر می شود . بگذریم که اجاره نشین و ایاب و ذهاب و .... دارد اما عزیزانِ دلِ مسئولین مانند برادران و برادرزاده ها و خواهر زاده ها و.... صدمیلیون صدمیلیون واردات و صادرات دارند و در مناظرات انتخاباتی مورد حمایت قرار گرفته و یا از ژن خوب آنها دم می زنند.
آیا حقوق خود آقای روحانی به اندازه یک کارمند است؟ آیا اجاره می دهد؟ منزل مسکونی وی چه متراژی دارد؟ آیا پول ایاب و ذهاب می دهد؟ و............ اما بدانید مسئل اشرافی و میلیاردی و... به درد مملکت نمی خورد. هی از امیرکبیر دم می زنند اما برای ساده زیستی امیرکبیر لال شده اند.
ما که حرفی نداریم، حتما عزیزانی که به این رئیس جمهور رای دادند، به پایان 4 سال دوم وی خوشبین هستند اما سالی که نکوست از بهارش پیداست مگر این که در سال 1400 هم با آمار و ارقام کذایی به زخم مردم نمک بزنند همانگونه الان با این اظهارات می زنند.
چه کنیم !!! به قول اسحاق جهانگیری در مناظرات : "فقط ما بلد هستیم مملکت را اداره کنیم و فقط ما تجربه داریم. هرکی دیگه بیاد بدبخت می شویدها..... "
به دور بری هات بگو حقوق نجومی نگیرند!!!
Germany
پدر من برای هزینه های درمان خود دچار مشکل بود
مادر من به جز مستمری که از طریق فرزندان داده می شوند حقوقی ندارد
من و برادران هم یا کارمند جزء هستیم و یا کارگر
اتفاقا ژن خوبی هم داریم چرا که الحمدلله در طول زندگی، چه پدرمان و چه خود ما روزی حــــــــــلال سر سفره آوردیم
هرچه بود گذشت چه سخت بود و چه آسان، اما از قول ما به دولتی ها و مجلسی ها و ... به خصوص روحانی و جهانگیری بگویید اگر ذره ای رانت و فامیل بازی برای خود و برادر و فک و فامیل استفاده کرده باشید لعنت خــــــــــــــدا الی یوم القیامه بر شما و ما در قیامت جلوی شما را خواهیم گرفت
حالا ویلای چند میلیاردی در تهران داشته باشید و فک و فامیلتان را برای اروپا و آمریکا سفارش کنید و....
سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما. از رای دادن به این شخص پشیمان شدم. کاش برای سوال از وی امضا جمع آوری کنید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کسانی باید بروند که رانت خواری میکنند، کسانیکه هزینه ساخت یک اتوبان را در عرض یک ماه از عوارض خودروی مردم در میاورند اما همچنان از ملت پول زور میگیرند. کسانیکه خیابانها را متر میکنند و اجاره پارکینگ از ملت میکیرند! کسانیکه بدون رضایت مردم، پول بیت المال را در خارج از کشور و یا در اموری که هیچ سودی برای ملت ندارد، هزینه میکنند باید بروند! کسانی که پول بیت المال را هزینه میکنند تا خودشان پایدار باشند باید بروند!! شما نمیخواهد برای اخرت ما دلسوزی کنی اقای روحانی! شما که میگفتی: بهشت زوری نیست، حالا نگران آخرت ما شده ای! بهتر است نگران دنیای خودت باشی، آخرت پیشکشت! حیف از رایی که به تو دادم