پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
امری:

خوش شانسم که نیمار را در تیم خودم دارم

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 543181
سرمربی پاری سن ژرمن بعد از درخشش نیمار برابر تولوز به ستایش از این بازیکن برزیلی پرداخت.
خوش شانسم که نیمار را در تیم خودم دارم
به گزارش جهان نيوز، پاری ‌سن‌ ژرمن در سومین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه‌ شش بر دو تولوز را در هم بکوبد تا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.
ستاره پاری ‌سن‌ ژرمن در این دیدار هم نیمار بود که توانست دو گل به ثمر برساند. امری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از این بازیکن برزیلی پرداخت.
 
 

 
 
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن، گفت‌:« نیمار در همین ابتدا ثابت کرد که خرید بسیار خوبی برای ما بوده است. او در هر دو بازی که در ترکیب پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان رفته بسیار خوب کار کرده و این خوشحال کننده است. ما به بازیکنانی با استعداد مانند نیمار نیاز داریم.
برای من به عنوان یک مربی کار کردن با بازیکنی بزرگ مانند نیمار لذت بخش است. حضور نیمار در لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن اتفاقی نیکو است و باید از آن بهره برد. در ‌اسپانیا برای بازیکنانی مانند نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تیم خود را به میدان فرستاده‌ام. هر مربی و بازیکنی آرزو دارد که برابر چنین بازیکنانی بازی کند و الان ما بسیار خوشحالیم که یکی از این بازیکنان را در تیم خود داریم.»

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *