شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
فیاض زاهد:

نامزدی الهه کولایی برای شهرداری اقدام افراطی بود

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 542591
یکی از گزینه‌ها برای شهرداری خانمی بود که تجربه اجرایی و مدیریتی مربوط به حوزه شهری نداشت و به صورت تشریفاتی برای تصدی‌گری شهرداری تهران مطرح شد. این افراط و تفریط‌ها در میان اصلاح‌طلبان وجود دارد.
به گزارش جهان نيوز، فیاض زاهد، فعال اصلاح‌طلب در مصاحبه با روزنامه ستاره صبح با اشاره به معرفی آذری‌جهرمی به عنوان جوان‌ترین وزیر معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور روحانی گفته است:
 
نکته‌ای که باید در ارتباط با "آذری جهرمی" مد نظر قرار داد این است که او با این سن و سال تا چه اندازه در این حوزه تجربه دارد؟ شعار جوان‌گرایی و اینکه به یکباره کسی را از خانه‌اش به کابینه بیاوریم صحیح نیست. جوان‌ها باید آموزش لازم را دیده باشند و مدتی مدیر و مسئول بوده باشند.
او سپس به نامزد شدن خانم الهه کولایی برای تصدی پست شهرداری تهران اشاره می‌کند و می‌گوید: «نمونه دیگر این اشتباه را در گزینه‌های معرفی شده برای شهرداری تهران هم تجربه کردیم و همان‌طور که شاهد بودید یکی از گزینه‌ها خانمی بود که تجربه اجرایی و مدیریتی مربوط به حوزه شهری نداشت و به صورت تشریفاتی برای تصدی‌گری شهرداری تهران مطرح شد. این افراط و تفریط‌ها در میان اصلاح‌طلبان وجود دارد.»
 
زاهد همچنین با بیان اینکه کابینه معرفی شده در حد انتظارات افکار عمومی نیست،‌ تصریح کرده است: در مجموع شناخت دقیقی از آذری‌جهرمی ندارم، اما شنیده‌ام نحوه برخورد و تعامل او در کمیسیون‌های مجلس مناسب نبوده و جوّی منفی علیه ایشان به وجود آمده است.

منبع: فردا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *