جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
تاج:

برگزاری دیدار ایران و عراق در کربلا نهایی شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 542212
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از توافق نهایی با فدراسیون عراق برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با عراق در کربلا خبر داد.
برگزاری دیدار ایران و عراق در کربلا نهایی شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روزنامه «فوتبول» عراق، عبدالحسین عبطان وزیر ورزش و جوان عراق تاکید کرد: بازدید مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران از ورزشگاه‌های کربلا و نجف ثمر بخش بود و توافق دو جانبه‌ای صورت گرفت. توافقات همکاری میان تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و باشگاه‌های ایران شد.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان عراق انقلابی عمرانی را با افتتاح ورزشگاه‌های فوتبال برای میزبانی از تیم‌های ملی عراق ایجاد کرده است. ایران با تمام وجود از عراق برای رفع تعلیق‌های فیفا بر ورزشگاه‌هایش حمایت می‌کند تا تیم ملی عراق و باشگاه‌های عراقی بار دیگر بتوانند در میان هوادارانشان فوتبال بازی کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: توافق نهایی برای برگزاری دیدار دوستانه در ایام فیفا دی انجام شد و تیم ملی ایران با عراق در این روزها در کربلا به مصاف هم خواهند رفت. البته توافقنامه همکاری میان ورزات ورزش و جوانان عراق و فدراسیون این کشور با ما امضا خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چطور میشه تو کربلا فوتبال بازی کرد؟