پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تمدید قرارداد مسی در ابهام

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 542098
چندی پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با لیونل مسی بر سر تمدید قراردادش به توافق رسیده است.
تمدید قرارداد مسی در ابهام
به گزارش جهان نيوز، بارسلونا تاکید کرده بود که پس از بازگشت مسی به تمرینات پیش فصل، او قرارداد جدیدش را رسما امضا خواهد کرد اما پس از گذشت بیش از یک ماه، هنوز خبری از تمدید شدن قرارداد فوق ستاره آرژانتینی نیست.شب گذشته پپ سگورا، یکی از مدیران بارسا پس از شکست از رئال در سوپرکاپ، حاضر نشد در مورد تمدید قرارداد مسی شفاف سازی کند اما امروز ژوردی مستره، نایب رئیس بخش فوتبال بارسلونا در این رابطه گفت:« همه توافقات لازم با مسی انجام شده و منتظر تاریخی برای امضای رسمی هستیم. همه چیز سرجای خودش قرار دارد و تنها یک امضا نیاز است تا قرارداد مسی تمدید شود.
تمدید قرارداد لئو یک موضوع شفاف است و مدت ها درپی تحقق آن بودیم. همه چیز خوب به نظر می رسد و اگر این اتفاق نیفتد، شگفت زده خواهم شد.»
نکته جالب اینجاست که مستره همان کسی است که چند هفته پیش و پس از بروز شایعاتی مبنی بر جدایی نیمار، گفته بود : 200 درصد اطمینان دارم که نیمار در بارسلونا خواهد ماند؛ ولی فوق ستاره برزیلی سرانجام راهی پی اس جی شد.

منبع: ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *