جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
پس از خاکی صدیق؛

«مسعود شفیعی» گزینه دولت برای وزارت علوم

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 540512
شنیده ها حاکی از این است که مسعود شفیعی گزینه نهایی وزارت علوم برای معرفی به مجلس شده است .
«مسعود شفیعی» گزینه دولت برای وزارت علوم
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر، بعد از انصراف خاکی صدیق از پذیرش سکان وزارت علوم، گمانه زنی های مختلفی پیرامون این جایگاه صورت گرفته است. یکی از افرادی که نامش به طور جدی در این گمانه زنی ها مطرح شده، مسعود شفیعی است. شنیده ها حاکی از این است که مسعود شفیعی گزینه نهایی وزارت علوم برای معرفی به مجلس شده است.

 در سوابق وی معاونت وزیرعلوم و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، معاون آموزشی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ریاست دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، معاون آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت پست و تلگراف و تلفن، معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیده می‌شود. مسعود شفیعی در دوره پیش نیز به عنوان گزینه وزارت علوم مطرح شد.

مسعود شفیعی پیشنهاد از سوی دولت برای تصدی پست وزارت علوم را رد و یا تایید نکرد.وزیرعلوم پیشنهادی دولت فردا به مجلس معرفی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *