پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

«کلاه قرمزی» به دستور قضایی تعلیق شد

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 538903
مدیرکل دفتر نمایش خانگی خبر داد؛ توزیع «کلاه‌قرمزی» به دستور قضایی تعلیق شده است.
«کلاه قرمزی» به دستور قضایی تعلیق شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،‌ حسین پارسایی که مدتی قبل در اظهارنظری بحث‌برانگیز اعلام کرده بود «تمامی حقوق عروسک‌های «کلاه قرمزی» مردادماه سال ۸۸ طی قراردادی از سوی شبکه دو سیما به تهیه‌کننده این مجموعه واگذار شده است»، درباره وضعیت مجموعه «کلاه‌قرمزی» و پخش آن در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: در حال حاضر بنا به دستور قضایی تا رسیدگی حقوقی، توزیع کلاه قرمزی تعلیق شده است و صدور پروانه نمایش برای کلاه قرمزی تابع شرایط بروکراتیک مابین دو سازمان صداوسیما و امور سینمایی و ابلاغ مجدد قضایی است که در صورت حل اختلاف موارد به شکل مقتضی انجام می‌شود.

اما معتقدم مدیریت فرهنگی وظیفه دارد برای میانداری و کمک به حل مشکلاتی از این قبیل و حفظ حرمت هنرمندان و جایگاه عالی نظام، مواردی را به قصد تنویر افکار عمومی بیان کند و البته مصاحبه اینجانب در مورد حقوق عروسک‌های کلاه قرمزی با حفظ منافع طرفین صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مجموعه ای که حاوی نکات خوبی است اما اصرار فراوانی بر عادی سازی رابط دختر و پسر دارد... و تلاش میکند این امر را از دوره کودکی به کودکان آ«وزش دهد....
بهتره برای همیشه تعطیل بشه
حامد
Iran, Islamic Republic of
کلاه قرمزی و همه این عروسکهای محبوب دوست داشتنی با آن عرقچین های یهودی که به سرشان گذاشته اند و در اسم کلاه میگویند تا مبادا کسی متوجه ماجرا شود . قرمزی اش لابد از همان رد گم کنی هاست وگرنه کلاه کوچکی که بخشی از سر را می پوشاند ، همه میدانند که عرقچین است و فرقش با عرقچین حاجی ها هم اینست که حاجی به سرتراشیده عرقچین میگذارد و یهودی روی زلفان درازش ... درست مثل همین کلاه قرمزی خودمان که اگر فضا کمی بازتر بود همان کلاه هم از قرمز به سفید تبدیل می شد و کار تمام !
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدل قحطی بود....دراصل کلاه یهودیه نه قرمزی .....نفوذ از قدیم ....چهره دوست داشتنی از یهود در پس ذهن ها ترسیم می کند!