جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

آخرین خبرها از طرح جامع انتخابات

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 538810
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با انتقاد از عدمارائه لایحه جامع انتخابات به مجلس گفت: اگر دولت اهتمامی نداشته باشد، از این هفته جلسات خودمان را برای بررسی «طرح» مشابه آغاز می‌کنیم.
آخرین خبرها از طرح جامع انتخابات
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، درباره سرانجام بررسی لایحه جامع انتخابات در کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور اظهار داشت: دولت هنوز این لایحه را به ما تحویل نداده است.

وی افزود: با توجه به تذکرهای چند باره، این هفته پیگیری جدی می کنیم و اگر دولت اهتمامی برای ارائه این لایحه نداشته باشد، جلسات خودمان را برای بررسی طرح جامع انتخابات از سر می گیریم.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: پیش از این، حساسیت کار را بارها به دولت اعلام کرده ایم و خواستار این شده بودیم که لایحه جامع انتخابات را سریعتر به مجلس بیاورند اما این کار صورت نگرفته است.

کولیوند تصریح کرد: طرحی که توسط نمایندگان تهیه شده، هنوز نهایی نیست و یک جلسه برای بررسی آن برگزار شده و چارچوب های طرح جامع انتخابات تعیین شده است؛ بر این اساس، قانون جامعی برای برگزاری سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تهیه می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری مشمول این طرح نیست چرا که قانون انتخابات مخصوص به خودش را دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *