جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۵۳
به بهانه حواشی اخیر درباره مجری حاشیه‌دار؛

چه کسانی فیلم و عکس آزاده نامداری را منتشر کردند؟ +عکس

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 537429
باید این سؤال را مطرح کرد که چرا کانال‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب ماجرای مینو خالقی را حریم خصوصی معرفی می‌کنند و ماجرای رفتار نادرست نامداری را دروغگویی و تزویر؟
چه کسانی فیلم و عکس آزاده نامداری را منتشر کردند؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، ماجرای انتشار تصاویر آزاده نامداری در فضای مجازی که همزمان مشتمل بر دو اقدام غیراخلاقی بود (هم رفتار دور از شأن آزاده نامداری با توجه به جایگاه و موقعیت وی) و بی اخلاقی بزرگتر اشاعه این تصاویر و سپس تبدیل کردن آن به یک موضوع داغ در شبکه های اجتماعی. در نهایت این رفتار از وضعیت یک رفتار شخصی یا احتمال خصومت، به‌سرعت خارج شد و سمت‌وسوی جنگ علیه حاکمیت، ارزش‌ها و اعتقادات همراه با قربانی کردن شخصیت چهره‌های نه‌چندان مهم و تأثیرگذار گرفت.
 
اما آزاده نامداری کیست و چگونه نامدار شد؟
آزاده نامداری متولد ۱۳۶۳ در کرمانشاه، برای اولین بار با اجرا در شبکه‌ استانی کار در تلویزیون را شروع کرد و با برنامه‌های «خط مستقیم» و «سیمای خانواده» رفته رفته شناخته شد. سبک اجرای نامداری و البته «اقبال» خوب وی، باعث شد تا خیلی زود مجری برنامه‌های مستقل گفتگومحور چالشی شود. از ابتدای کار، گرچه نامداری در قامت یک مجری چادری در سیما حاضر می‌شد، اما با انتقاداتی نسبت به رفتار و شیوه اجرا درباره او مطرح بود؛ و هرگز از سوی مسؤولان جدی گرفته نشد.

اما چالش اصلی وی زمانی آغاز شد که او یک مجری جنجالی و پرحاشیه‌تر از خودش یعنی فرزاد حسنی را برای زندگی مشترک انتخاب و سید حسن خمینی را نیز به عنوان عاقد این وصلت برگزید. و البته خیلی زود وارد حاشیه شد و با صورت کبود و رد و بدل شدن چند نامه و ... به پایان رسید.
همسر دوم خانم نامداری، آقای «سجاد عبادی»، فرزند «رحیم عبادی» و مرحومه «فریده ماشینی» است، که هر دو از چهره های فعال جریان اصلاحات بوده اند. خانم ماشینی حتی رییس کمیسیون زنان حزب مشارکت نیز بودند. رحیم عبادی، پدر همسر نامداری، در دوره اصلاحات رییس سازمان ملی جوانان، معاون وزارت آموزش و پرورش و مشاور رییس جمهور وقت، سید محمد خاتمی، بود.

نامداری در ایام انتخابات در فضای مجازی به صراحت از حسن روحانی حمایت کرد و بعد از انتشار خبر پیروزی او، شادی خود را چنین ابراز کرد:

نامداری همچنین در قامت یکی از سمپات‌ها و حامیان اصلاح‌طلبی؛ به دنبال رد صلاحیت سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان توییتی منتشر کرد که با ااقبال کانال های اصلاح‌طلبی همراه شد.

اما چه کسانی و به چه دلیل در ماجرای آزاده نامداری اصلاح‌طلب دمیدند؟
شاید دقیق‌ترین تحلیل از فضای جنگی حاکم بر حوزه جامعه ایرانی را بتوان در سطور تحریر شده توسط "امید کشتکار" نویسنده سابق خودنویس و روز آنلاین و البته "فعال حقوق بشر"(!) دید.
او معتقد است ضربه زدن به اعتبار چهره‌هایی همچون آزاده نامداری نوعی مبارزه سیاسی با حاکمیت است. اگر نام این سطح از افشاگری سخیف مبتنی بر جاسوسی از افراد عادی و غیرحرفه‌ای را "مبارزه برای آزادی" بگذاریم پس فاشیسم و ترور شخصیت چه تعریفی خواهد داشت؟!
به نظر می‌رسد قربانی کردن افراد مشهور که در دوره‌ای همراه یا حتی منتقد محترم درون حاکمیتی بوده‌اند به سرفصل و برنامه‌ای فراملی تبدیل‌شده است. فاشیسمی که از سال ۸۸ آغاز شد و در ایام انتخابات ۹۶ نیز بروز و ظهور جدی‌ای در تخریب "بهنوش بختیاری" و "محمدرضا شریفی‌نیا"، "علیرضا افتخاری"، "بهاره رهنما"، "مهران مدیری"، "رامبد جوان" و... چهره دیگر یافتآ البته مقصود کنار هم قرار دادن امثال مهران مدیری با نامداری ها نیست؛ نامداری خلافی مرتکب شده است و مدیری جرمش انتقاد است اما در جریان ضد انقلاب و اصلاح طلب، هر دو به واسطه اینکه در رسانه ملی هستند؛ مورد هجمه قرار می گیرند.
مرور نوع افشاگری قطره‌چکانی اخبار و فیلم‌ها و عکس‌های نامداری در شبکه‌های اجتماعی نیز موید حرفه‌ای بودن روند تخریبی است. نامداری چه مذهبی باشد، چه نباشد؛ فارغ از نظرات و سلایق شخصی درباره رفتار و سبک زندگی متناقض او یا هر چهره اجتماعی که هدف قرار می‌گیرد، باید سیر تخریب و ترور مورد توجه "ویژه" قرار گیرد.
جالب است که بدانیم کسانی که تصاویر و فیلم نامداری را با ولع منتشر کردند؛ جریانی نبود جز ضد انقلاب و حامیان اصلاح‌طلبش که در ماجرای مینو خالقی که تصاویر کشف حجاب وی به بیرون درز کرد، ندای وا اسلاما از خود نشان دادند که چرا باید تصاویر و فیلم‌های خصوصی یک خانم ایرانی منتشر شود و حتی آن قدر فشار رسانه‌ای وارد کردند که قوه قضائیه باید با فردی که این تصاویر را در کانالش منتشر کرده است برخود کند؛ ولی همین گروه‌ها، به واسطه اینکه نامداری درون رسانه ملی بوده است و می‌توانند بواسطه تخریب و قربانی کردنش، اصل حجاب را زیر سؤال ببرند، وارد گود شدند تا جایی که یک کاربر فضای مجازی می‌نویسد:

هیچ یک از رسانه ها و کانال های اصلاح طلبی در اینجا به مانند مینو خالقی از پخش تصاویر نامداری ابراز انزجار نکردند بلکه همگی تصاویر و شایعات بیشتری درباره این مجری سابق را تولید کردندذ و وقتی نامداری فیلم دیگری از خود منتشر کرد، هجمه ها به وی بیشتر و عمیق تر شد تا جایی که "مسیح علی نژاد" چهره ضد انقلابی و ضد حجاب درباره نامداری نوشت: "شما گفتید چرا باید یواشکی از شما فیلم گرفته شود و این باعث رنجش تان شد اما یادتان رفته وقتی تیتر نخست رسانه های رسمی حکومتی می شود و برای حجاب و خصوصا چادر تبلیغ می کنید و بازتاب دهنده فرهنگ و ادبیات حکومت شدید برای تبلیغ حجاب حالا همان مردم دوربین شان را به سمت شما گرفته اند تا بگویند ریاکاری نازیباست. هیچ کسی حق فضولی و دخالت در زندگی خصوصی دیگران را ندارد اما در فضای عمومی حضور داشتید. شما تریبون رسمی دارید و علیه حجاب اجباری و سرکوب نیمی از جمعیت ایران نه تنها هیچ گاه علنی موضع گیری نکردید بلکه برعکس در تبلیغ ادبیات حاکمیت یعنی "چادر انتخاب برتر" بارها مصاحبه کردید بنابراین نمی توانید حالا مردم را متهم کنید که چرا دوربین معمولی شان را در یک فضای باز که هر کسی حق انتخاب پوشش و فیلمبرداری دارد به سمت شمایی گرفته اند که بارها جلوی دوربین رسمی برای حجاب برتر تبلیغ کرده اید."

کانال‌های ضد انقلاب یکی پس دیگری وارد عرصه شده و به نوعی برای بغض از حجاب، نامداری را مورد هجمه قرار می‌دهند.




اگرچه کانال‌ها و شبکه های ضد انقلاب و اصلاح‌طلب اقدام به گسترش فیلم‌ها و خلاف نامداری کردند ولی در این بین هیچ کس درباره همسر وی که پدرش اصلاح‌طلب است، صحبتی نمی‌کند و حرفی به میان نیم‌آورد تا جایی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی درباره این ریاکاری این چنین می‌نویسد:

جالب است که همین کانال‌ها، قربانی کردن افراد به بهانه ضربه زدن به نظام اسلامی و مسایل شرعی همچون حجاب را ادامه می دهند و به جای متهم کردن خود، دیگران را متهم می‌کنند و باز هم به ماجرای مینو خالقی اشاره می‌کنند.

این ریاکاری و دروغگویی در حالی است که همین شبکه های اصلاح‌طلب و ضد انقلاب در ماجرای مینو خالقی، انتشار تصاویر خالقی را حریم خصوص یافراد معرفی کردند و نهادهای انقلابی را به دلیل رد صلاحیت مینو خالقی مورد هجمه قرار دادند.


حال باید این سؤال را مطرح کرد که چرا کانال‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب چرا ماجرای مینو خالقی را حریم خصوصی معرفی می‌کنند و ماجرای نامداری را دروغگویی و تزویر؟ آیا مینو خالقی کشف حجاب نکرده است؟ آیا کشف حجاب خالقی خوب است و کشف حجاب نامداری بد؟ خانم نامداری با اینکه مرتکب خلاف و گناه شدید ولی قربانی موضوعات سیاسی هم شدید.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدایی درست نیست افرادی که با دست خود زمینه ی سقوط را فراهم می کنند خصوصا کسانی که نان الگو شدن خود را در یک جامعه مذهبی می خورند با تحلیل و تفسیر های رنگارنگ تطهیر کنید ....جهان حواس مردم جمع است نتیجه ی این تفسیرها مشکل درست کردن مشکل برای نهادهای تصمیم گیرنده مملکت نیست؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
عالی تحلیل کردید باید پوستین منطقی بودن و بی غرض بودن ضد انقلاب را از تنش درآوریم با ظریف ترین شکل، تا ملت ها بله ملت ها بدانند گرگ ها چه کسانی هستند؟، تا ملت ها بدانند رگ و ریشه چه گروه هایی به جنگ زورگویی فساد و تباهی وصل است.
Iran, Islamic Republic of
باید پوستین منطقی بودن و بی غرض بودن ضد انقلاب را از تنش درآوریم.
Iran, Islamic Republic of
مذهبی های مدعی اصلاحات سطحی فکر و عمل میکنند نتیجه اش میشود این
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که مواضع خودتون رو راجع به نامداری اصلاح کردید و تا حدودی کار زشت اون رو تقبیح کردید . روزهای اول چنان با جانبداری با قضیه برخورد کردید که فکر میکردم مواضع فکری دینی و اخلاقی شما تغییر کرده ما خبر نداریم .
خدای متعال فرمودند که از حق دفاع کنید از باطل بیزاری بجویید حتی اگر به ضرر شما باشد . ایا واقعا به این دستور خدا عمل کردیم ؟ اصلاح طلبان ضد انقلاب که تکلیفشون معلومه از هرراهی برای ضربه زدن به نظام استفاده میکنن . دشمن هستند و کارشون دشمنی ما چرا باید بهانه به دستشون بدیم ؟ کاری که با خالقی شد بسیار خوب و به جا بود یه مبارزه درست با ریا و تزویر و کوتاه کردن دست اونها از رسیدن به مقام و قدرت .
اگر در مورد برخورد ما با نامداری همون رویه رو در پیش می گرفتیم و فارغ از منفعت و ملاحظه کاری در همون برخورد اول مثل خالقی باهاش برخود میکردیم الان بهانه در دست دشمن نداشتیم و برای خودی ها هم شائبه به وجود نمی اوردیم که داریم برخورد دو گانه میکنیم . کار زشت خالقی و نامداری به یک اندازه زشت بود ولی ما به دلایلی برای لاپوشانی کردن ان پشت موضع حریم خصوصی پنهان شدیم این همان کاری است که انها برای لاپوشانی کار خالقی کردند . پس از این به بعد به دستور خدا عمل کنیم و بدون ملاحظه کاری از باطل بیزاری بجوییم و عمل بد رو از هر کسی که سر زد تقبیح کنیم
Iran, Islamic Republic of
هی این گند را بهم بزنید تا ماجرای کرسنت و برجام و توتال فراموش بشود.
یاد جمله آخر کتاب قلعه حیوانات می افتم
" نگاهی از خوکها به آدمها کرد و نگاهی از آدمها به خوکها . همه مست بودند و فریاد می کشیدند"
افشین
Iran, Islamic Republic of
اصلا بحث چپو راست و اصولگرا و اصلاح طلب نیست بحث ریا و تزویر است که در جامعه نهادینه شده است
علی
Iran, Islamic Republic of
بحث همین اصولگرا و اصلاح طلب است.
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما اینه که هرشخصی ازروی مصلحت با مابود سریعا تبلیغش می کنیم و ازش حمایت می کنیم
مثلا درمورد همین خانم نامدار چون چادری است ( حالا واقعی یا غیرواقعی ) مورد حمایت و تبلیغ قرارمی گیره و تبدیل به نمادنظام میشه تا وقتی یک اشتباه یا لغزش کنه و تبدیل به سیبل مخالفان و اپوزیسیون بشه
این اشخاص ظرفیت و جنبه بزرگ شدن و توی دید بودن رو ندارند و متاسفانه جناح های سیاسی به این مسایل اهمیت نمیدهند و چیزی که براشون اهمیت داره رسیدن به هدف با هروسیله است
آزاده نامداری و نظایرایشان نماد دینداری نیستیند اینو باید به کی بگیم؟!
Iran, Islamic Republic of
اولا مينو خالقي ميگه عكسها جعلي است ولي نامداري نميگه . ثانيا اگرهم جعلي نباشه در يك جمع زنانه بدون روسري عكس گرفته ولي نامداري در يك جمع مختلط همراه با مشروب. ثالثا اوني كه ادعا مي كرد افتخارم چادري بودن است بايد اين وضعيت جديد بايد مفتضح مي شد. ولي خالقي هيچوقت ادعاي چادري بودن و... نداشت و ندارد. درهرحال مشكل اصلي نفاق و دوروئي است كه همه بايد باهاش مبارزه كنند
Iran, Islamic Republic of
عالی
علی
چقدر بدبختیم .مینو ها ونامداری ها شدن تیتر اول مملکت .یه عده دارن مملکت رو میچاپن اینا رو بولد کردیم .برین حق حقوق هسته ای مونو بگیرین
Iran, Islamic Republic of
والله بابای من پیره میگه هر وقت دیدید تو پائین شهر توپی ترقه ایی چیزی ترکوندن بدونید شمال شهر یه خبرای مهمتری هست که میخان ما نفهمیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر موضوعی جای خودش،.........
حسین
Netherlands
اسامی دکر شده در مقابل ملیونها بیکار ، معتاد ، گور خواب ، فرار مغز ها نشائکر این نکته می تواند باشد که طرح مسائل از قاعده به استثناء رسیده. بجای توجه به ملیونها کودک مشکلات عروسک ها مطرح شود!!! راستی چرا؟ بجای آموزش همسر داری ، یا صیفی کاری یا تربیت کودکان یا رد اریستوگراسی ، رنجهای شاه سلطان حسین را مطرح می کنیم!!! راستی چرا؟
Iran, Islamic Republic of
دشمنان اسلام منتشر کردند. خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
به خودشون هم رحم نمیکنن...اصلاحات یعنی همین!
حامد
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت فرد با تقوا چنین عکس هایی رو نمی گیره و منتشر هم نمی کنه. اینها کار آدم های بی انصاف و بی تقوا و بی اعتقاد است. این جور کارها از .... بر می آید. اگر می خواهید بدانید چه کسی این ها رو منتشر کرده باید از .... بپرسید. از اطرافیان.... بپرسید.
اما متأسیفم برای صدا و سیما. که نیروهای ارزشی و مذهبی رو به حاشیه رانده و کنار زده و به جای اونها افرد بی اعتقاد رو آورده. مطمئن باشید اگر آمار بگیرید 90 درصد اهالی صدا و سیما از طبقه ی اشراف، ثروتمند، بی اعتقاد و اصلاح طلبان هستند. حتی اونهایی که ظاهر مذهبی هم دارند. حتی اونهایی که برنامه مذهبی دارند.
hadi
United States
با سلام
باز هم موضوعی اصولی را به فرع بردید و سیاسی کردید موضوع حجاب و یا شرب خمر موضوعی نیست که در غالب سیاست بگنجد همانگونه که اختلاس و دزدی از بیت المال از هر کسی باشد محکوم است ایا خوب است بگوییم چون اقای خاوری با بچه حزب الهی ها نشست و برخواست می کرد و یا به مجلس امام حسین میرفت و با طیف راستی معاشرت داشت نتیجه اش اختلاس شد و یا سردار زارعی که خلاف عفت عمومی و شرع خطا کرد چون کادر سپاه پاسداران بود عاقبتش خطا شد خیر نگارنده عزیز ممیز ادمها اسلام شریعت تشیع و راه و منش امام و شهداست و لا غیر کم چپی و راستی مومن به اسلام انقلاب و مجاهد نداریم که اینگونه برای رسیدن به منفعتی حزبی نام از اصلاح طلبان می اورید و یک لکه سیاه را سیاهی مطلق جلوه می دهید خدا عاقبتمان را بخیر کند نکند روزی ما هم به واسطه اعما کوچک اشتباهمان سستی بزرگ کنیم و دیگران اینگونه قضاوتمان کنند هیتی بود با بچه بسیجی ها میگشت دیدی چه ریشی داشت .......................... آن موقع دیگر دیر شده است
arman
Iran, Islamic Republic of
" سياست ما عين ديانت ما و ديانت ما عين سياست ماست"
هر كدام از موضوعات امروز كشور از ازاده نامداري ها گرفته تا برجام و كرسنت و نظام سلطه تكه هاي پازلي هستند كه بايد به همه توجه كرد
اينكه بعضي دوستان اين دست موضوعات را بخاطر فرع بودن رها ميكنند درست نيست..
هم آزاده نامداري ها بايد سرجايشان بنشينند و هم خودباختگان شيفته ي غرب.
Moldova, Republic of
دستم خورد اشتباه مثبت دادم
نمیدونم از اینکه زارعی رو به سپاه چسبوندی میخواستی به چی برسی ؟؟
تا اونجایی که این چند وقته دارم جهان رو مطالعه میکنم ندیدم حرف ناحساب بزنه
جهت تنویر فکر اونایی که نظرت رو میخونن میگم که زارعی رییس پلیس تهران بوده / سپاهی نبوده / اتهاماتی بهش منتسب شد که بعدا احمدی مقدم اونها رو تکذیب کرد راست یا دروغش رو هم فقط خدا میدونه
شما هم اگر واقعا از قضاوت نابجا ناراحت بودی یه نفری که معلوم نشد بالاخره خلاف کرده یا نه رو به دروغ به یه نهاد دیگه نمیبستی!!!
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه رسانه رسالت خود را در خصوص فرهنگ سازی از دست داده و گرفتار بازیهای گروهی و سیاسی شده است ؛ باید این اتفاقات را مورد اسیب شناسی قرار دهیم و برای اینده براورد داشته باشیم و اگر این چنین اقدامی بروز پیدا کرد خیلی برایم برایمان غیر مترقبه نباشد حجاب و در حد اولای ان چادر بر اساس نوع نگاه و باور و اعتقادات افراد مورد بهره قرار می گیرد و کنار گذاشتن ان یا حتی شل حجابی ناشی از همین موارد میباشد یکی براساس باورهای دینی خود و دیگری بر اساس منزلت اجتماعی خود حجاب وپوشش چادر را انتخاب می کنند حال انان امکان ندارد در پیک نیک یا نشست خانوادگی هم دچار بد حجابی و یا شل حجابی شوند چرا که این امر باعث خدشه به باور و اعتقادات و منزلت اجتماعی ان شخص خواهد شد اما بهره گیری از حجاب بعنوان پوشش بدون در نظر گرفتن فاکتورهای اعلامی می تواند از سوی اختیار کننده ان شکننده باشد واگر روزی از انان شل حجابی و بد حجابی مشاهده کردید ناراحت نشوید چرا که این امر محتمل میباشد شما نگاه کنید به حجاب قبل از انقلاب ؛ دیدید با زور سر نیزه ژریم ستم شاهی نتوانست زنان محجبه را به عقب نشینی وادار سازد لذا ما بایستی برای جلو گیری از بروز ایندست اتفاقات در ترویج حجاب مبتنی بر باورها وارزش ها اقدام نمایم ودر مواجهه با افراد برایمان ایمان و منزلت اجتماعی افراد مهم باشد نه ظاهر افراد و بدین شکل صاحبان حجاب از فرهیختگان و معتقدین پیشروخواهند بود واینان الگوی رفتار برای کودکان و نوجوانان خواهند شد و کمتر شاهد این دست از بازیها خواهیم بود
Netherlands
مقایسه با صد سال پیش صحیح نیست. مردم در آنزمان بدنبال تعزیه بودند و اینک فیلمها و نرمها و ارزشهای یگنه دنیا بهشان تزریق می شود.
سئول می تواند این باشد که چرا ریاکارن موفق اند؟ چرا مدیران ، چاپلوسان را می پسندند؟ چرا افراد بلحاظ ظاهرشان چهره می شوند؟ و اینکه چطور یک فردی به این سادگی میتواند "" تعطیلات در سویس "" ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا ... می گین رفیق عزیز مشکل اصلا حجاب و خمر اون نیست مشکل دوروییه
دلارام
Iran, Islamic Republic of
بہ نظر من بهتره این جور عکس هایی را در دسترس،مردم قرار ندین واقعا تمسخر آمیز است
گناهکار
Iran, Islamic Republic of
"تقاری بشکند
ماستی بریزد
شود دنیا به کام
کاسه لیسان"
نامداری یک اشتباه (گناه) کرد حالا مطبوعات دنبال کشف رابطه جناح چپ یا راست با این قضیه...
خندوانه دنبال خندیدن...
مردم دنبال غیبت...
اینو ویگولندزجک: سوء استفاده...
و خلاصه اگه اون بنده خدا یک اشتباه کرد دنبالش هزاران اشتباه و در واقع گناه درست شد...
این دنیا جلسه امتحان الهیه و ما همه مردود شدیم...
Iran, Islamic Republic of
خیلی از ماها دینمان را از والدینمان به ارث برده ایم بدون این که در مورد ادیان تحقیق بدون تعصب انجام داده باشیم و به یقین و انتخاب درست برسیم.چه درست یا نادرست اگر خانم نامداری قبل از این که حجاب را ریاکارانه و از روی مقاصد یا از ترس مردم و قانون جمهوری اسلامی ایران انتخاب می کردند،در مورد حجاب تحقیق درست می کردند و تا حدی در می یافتند که چرا خدوند حجاب را "واجب" فرموده اند و حجاب چه تاثیری جامعه دارد شاید این کار را انجام نمیدادند.
Iran, Islamic Republic of
کی پخش کرد الکی ما رو کشوندی اینجا
ساکت
Iran, Islamic Republic of
این یارو مشکل داره چرا اسم شو تو خبرگزاری ها می ارند ارزش شو داره
نجمه
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا اسلام اصلاح طلب ها یکی پس از دیگری، گندش در میاد!!
Iran, Islamic Republic of
مردم رو با همین "از جنگ بیزاریم" ترسوندن. کاشکی من هم عاقبت به خیر بودم اونوقت روز حساب اینا دیدن داشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بحث زن بودن یا مرد بودن نیست . بحث بر سر این است کسی که تبلیغ چادر میکنه و میگه 7 جدش چادری بودن و میگه من پیشرو هستم چون اولین مجری ای بودم که چادر عربی پوشیدم و خدا رو شکر که چادری ام .... و به مونا برزویی میگه مشکلات شما ناشی از بی حجابی ..... چادر ....خلاصه نون حجاب و این چیزا رو میخوره مردم انتظار ندارن از پشت تریبون خودش رو محجبه نشون بده و بعد ...
مجید
Iran, Islamic Republic of
دورویی و نقاب زدن توی جامعه ما یک مساله همه گیر هست آدمهایی که نماز نمی خوانند ولی توی ادارات طوری دیگر خود را نشان می دهند افرادی که روزه نمی گیرند و خود را روزه گیر ! معرفی می کنند افرادی که اعتقاد به حجاب ندارند ولی در ادارات و ... با حجاب ظاهر می شوند و هزاران نمونه دورویی دیگر
بهتر است از خودمان بجای سرزنش آزاده نامداری ها از خود بپرسیم علت این همه دورویی در کشور چیست ؟ چرا دورویی در کشور روز به روز رواج پیدا می کند ؟ به احتمال قوی من و شما هم دورویی های مختص به خودمان را داریم !
رواج دروغگویی و دورویی در کشور می تواند یک تز فوق لیسانس یا دکترا در رشته جامعه شناسی یا روانشناسی باشد
Iran, Islamic Republic of
دروغ بده چه نامداری بگه چه خالقی چه هر کس دیگه .ما داریم بسمتی میریم که کارمون بدون دروغ پیش نمیره .......الفاتحه....
بازبندی
Iran, Islamic Republic of
قضاوت رفتار اشخاص کار درستی نیست و نقشه سوء افرادی که این عکسها و فیلمها را منتشر کردن با هرگونه بحث و استدلال ما در باب این قضیه بیشتر به نفع سود جویان خواهد بود تا ...
پیامبر اکرم (ص)
هر کس برادر خود را به خاطر گناهی که از آن توبه کرده سرزنش کند نمیرد تا اینکه خود بهآن گناه مرتکب شود .
تنبیه الخواطر/ 113/1
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مساله هدفگیری اصل حجابه که چه در قالب حمله به خانم خالقی یا نامداری در سطح وسیعترش داره انجام میگیره و الان هم بسیاری از اقشار جامعه حتی برخی مذهبیون درگیرش هستن، مطلبی که شما عملا دهن کجی به حجاب رو در خیابونا بوضوح میتونین ببینین، واقعیت اینه که بسیاری از مردم ما و دولتمردامون حقایق مسلم دینی رو فراموش کردن
خیلیا دیگه اینروزا خوش دارن جنبه ابتذال مدرنیته رو تو زندگیشون لمس کنن چه زندگی عادی خیلیا و چه زندگی سیاسی بعضیا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
من توی هیچ حناحی نیستم ولی خدایی وقتی یه نفر از کارش پشیمونه و میگه اشتباه کرده و بظاهر هم جزو مومنین هست درسته که آبروشو ببرن ، ته قضیه رو ببینی همین آبرو بردن از ایشون و سایرین که مدام شاهدش هستیم خودش ضعف دینداری ماهارو میرسونه و همون مطلب که جامعه ما نسبت ببسیاری از احکام دین بی قید و بندشده
آبرو بری شما از امثال خالقی یا نامداری از اصل اون عمل بدتره و خودتون توجه ندارید، دلیلش هم اینه که بزرگان حاکم بر شما این عمل زشتو بشما مردم یاد دادن و توی مناظراتشون آبروی همو بردن،،، قربون مولا برم که به اعجاز فرمود الناس علی دین ملوکهم؛ مردم به دین و مرام حاکمانشون هستن
خ م
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کسی اون رو از جامعه مومنین بیرون نکرد فقط باید حد بخوره هم اون هم شوهرش از کار فرهنگی و دانشگاه هم هم خودش هم شوهرش منفصل بشن همین باقی توبشون هم بین خودشون هست و خدا
سروش
Iran, Islamic Republic of
چیکاره ای که قضاوت میکنی.
United States
اگر دقت کنید فرزندان اصولگرایان، اصلاح طلب می شوند و فرزندان اصلاح طلبان لائیک می شوند... نسل های آینده در حال تغییرند
خانم م
Iran, Islamic Republic of
این خانم و آقا باید از کارهای دولتی اخراج بشن همچنین اون شوهر بی غیرت باید از کار دانشگاه و فرهنگی اخراج بشه هم بی غیرته هم مشروب خور
Iran, Islamic Republic of
حداقل برای خبرگزاری های حرب سیاسی اصول گرا نون داشت
Iran, Islamic Republic of
ماه پشت ابر نمیمونه. مفسد بالاخره دستش رو میشه
مینا
Iran, Islamic Republic of
قدیمیا راست گفتن که ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه... خدا صبرش زیاده ولی بالاخره دروغ دروغگوها رو فاش میکنه.. امثال نامداری برن به ...
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مملکتی که مشکلش حجاب این خانم باشد وراجع به آن بحث وجدل شود
بیخود نیست میلیارد میلیارد بیت المال چپاول میشود وفقر بیداد میکند
Iran, Islamic Republic of
اگه یه جو عقل داشتی میتونستی تحلیل کنی و بفهمی که این دو مقوله کاملا به هم مربوطن
136
Iran, Islamic Republic of
لعنت به کسی که در حالی که خودش اعتقادی به اسلام نداره و مثل دولت وقت فقط برای منافع شخصی اون هم به ظاهر لباس اسلام رو میپوشه ( و عوام رو و نه خواص رو به بازی میگیره) و با کثافت کاری ها و ریاکاری هاش آبروی اسلام عزیز رو میبره و آتو به دست دشمنان یاوه گو میده. ما که از اول میدونستیم این خانم اینکاره است
محمد
Iran, Islamic Republic of
وای به جمعی که از مرده ها هم علیه نظام استفاده می کنند.
ندا
Iran, Islamic Republic of
از این خانم بیش از این انتظار نمیرفت. فهمیدن اینکه اهل حجاب و حیا نیست نیاز به هوش سرشاری نداشت. عکسهای پا چادرش کم از عکسهای برهنه نداشت. کلا این خانم اهل اعتدال بود و تندرو(به تعبیر خودش) نبود. تعجبم از بهت و تعجب مردمه. مردم ما همیشه زیادی خوش بین هستن و پذیرایی دروغ و تزویر و امید واهی
ناشناس
Romania
حجاب واجب الهیه و هرکس واجب رو عمدا زیر پا بزاره کافره،
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه یک عده از آلبانی به درجه اجتهاد رسیدن و در مورد این خانم نظر می دهند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....