پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲۴

جزئیات فحاشی‌و ضرب‌و شتم‌خونین مامور‌پلیس توسط یک نماینده‌مجلس

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 537421
صبح امروز یکی از نمایندگان غرب کشور در مجلس هنگامی که با ممانعت پلیس راهور تهران برای ورود به منطقه ویژه فرودگاه مهرآباد روبرو شد، به ضرب و شتم مامور راهنمایی و رانندگی پرداخت.
جزئیات فحاشی‌و ضرب‌و شتم‌خونین مامور‌پلیس توسط یک نماینده‌مجلس
به گزارش جهان نيوز به نقل از الف؛ این نماینده مجلس که هیچگونه مدرکی با خود به همراه نداشت قصد ورود به منظقه ویژه فرودگاه مهرآباد را داشت که با ممانعت مامور راهور تهران مواجه شد.

بعد از جر و بحث لفظی بین این نماینده و همراهش با مامور راهنمایی و رانندگی، سرانجام به او اجازه داده می‌شود وارد منطقه ویژه شود.

پس از عبور این نماینده مجلس از گیت نگهبانی، وی دوباره به سمت مامور بازگشته و اقدام به ضرب و شتم افسر راهنمایی و رانندگی می‌کند. ضربه سر این نماینده مجلس باعث خونریزی و شکستگی بینی این مامور راهور شد.

درگیری نماینده مجلس با مامور راهنمایی و رانندگی در زیر دوربین های مداربسته منطقه صورت گرفته است.

با شکایت نیروی انتظامی، علیه این نماینده مجلس شورای اسلامی، پرونده قضایی تشکیل شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا در این‌باره اعلام کرد: ساعاتی قبل یکی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مورد فحاشی و ضرب و شتم یکی از نمایندگان مجلس قرار گرفت و در پی این درگیری بینی مأمور پلیس با ضربه سر نماینده  دچار شکستگی شد.در پی این حادثه نیروی انتظامی از نماینده مذکور شکایت کرده که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال رسیدگی است.

بنابراین گزارش، جزییات بیشتر از این ماجرا به زودی اعلام خواهد شد.

در حالی که برخی منابع خبری از بازداشت این نماینده در فرودگاه خبر داده‌اند گفته می‌شود این نماینده تهران را به مقصد کردستان ترک کرده است.

روایت نماینده مجلس از درگیری‌اش با مامور راهور ناجا

حمدالله کریمی گفت:
▪️در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم. فیلم این درگیری هم در دوربین‌های حفاظتی و هم در تلفن همراه من وجود دارد و البته من تا این لحظه قصد انتشار این فیلم را ندارم.

حمدالله کریمی نماینده بیجار جزئیات درگیری صبح امروز فرودگاه مهرآباد بین خود و یکی از ماموران راهور ناجا را تشریح کرد.

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: صبح امروز قرار بود ساعت ۶:۵۰ به همراه وزیر راه، مسکن و شهرسازی وتعدادی از نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان کردستان برای سرکشی به پروژه های عمرانی در دست اجرا در منطقه و اطلاع از مشکلات مردم در حوزه مسکن و راه به استان کردستان سفر کنیم و با توجه به ترافیک من ۵ دقیقه دیرتر به فرودگاه رسیدم. به همین دلیل خواستم با خودرو مسیر حدود ۱۰۰ متری از پارکینگ تا ورودی ترمینال شماره ۲ فرودگاه را طی کنم که مامور حراست فرودگاه مانع این کار شد.

وی افزود: بعد از این من کارت شناسایی نمایندگی را ارائه کردم که باز هم اجازه ورود خودرو من به محدوده مسیر اختصاصی ترمینال داده نشد؛ لذا من از خودرو پیاده شدم و به سمت ترمینال حرکت کردم و قرار بود خودرو شخصی بنده به همراه راننده همسر من را به محل کار برساند اما درحالی که من به همراه معاونان وزیر و تعدادی از نمایندگان در فرودگاه منتظر پرواز بودم همسرم با من تماس گرفت که مامور راهور ناجا مانع حرکت خودرو شده است. این مامور پیش از آنکه من از ماشین پیاده شوم نیز در صحنه حاضر شده بود.

کریمی ادامه داد: من بلافاصله خود را به خودرو حامل همسرم رساندم و مشاهده کردم که مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را تهدید می‌کند و علاوه بر تهدید فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و مانع حرکت خودرو شده بود و من نیز در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم.

وی تاکید کرد: من هیچگاه نخواستم بی قانونی انجام دهم و به محض اینکه دریافتم امکان ورود با خودرو شخصی به محدوده تاکسی‌های مقابل ورودی ترمینال را ندارم، پیاده حرکت کردم، اما نمی‌دانم به چه دلیل ماموران راهنمایی و رانندگی مانع همسر من شدند و به او در مقابل من توهین کردند. در حالی که من مشغول انجام وظیفه و در مسیر سفر به حوزه انتخابیه برای رسیدگی به مشکلات مردم به همراه وزیر و تعدادی از نمایندگان بودم.

نماینده بیجار در پایان تصریح کرد: فیلم این درگیری هم در دوربین‌های حفاظتی و هم در تلفن همراه من وجود دارد و البته من تا این لحظه قصد انتشار این فیلم را ندارم؛ چراکه معتقدم حرمت نیروی انتظامی باید حفظ شود و باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه نگردد و انتظار دارم نیروی انتظامی برای این حادثه عذرخواهی کند و به جای فرافکنی و یک طرفه انعکاس دادن موضوع اصل موضوع را بپذیرد و ضمن اینکه همسر من نیز از مامور راهنمایی و رانندگی شکایت خواهد کرد و من نیز در حال حاضر در بازداشت به سر نمی برم و به همراه وزیر راه در سفر استانی سنندج هستم و موضوع بازداشت را قویا تکذیب می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا اين ماموراي بدبخت چه گناهي دارند از صبح تا شب زير گرما و سرما براي نظم و انظباط و آرامش اين مردم تلاش كنند بعد هر .... و .... به بهانه دفاع از ناموس!!!! بزنه سر و كله شونو خونين و مالي كنه ؟؟؟!!!! شما رو به خدا اين جريان رو دنبال كنيد تا ديگه كسي به خودش اجازه نده چنين برخورد ها رو داشته باشه .
Iran, Islamic Republic of
البته از ترسم اسمم رو نگفتم چون شايد ايشون بياددماغ من رو هم بشكونه !!!!😔😔
مهدی
Australia
باسلام
آخه وقتی یک وزیر به یک آقای میگه بیشعور وقتی حواله جهنم میدند
خوب کار به اینجا میکشه بزنه اگه هم این جور پیش بره ممکن است
کار بچاقو کشی و یا از هفت تیر استفاده بشه .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای نمایندگی به تیم بوکس دعوت میشد موفق تر بود.
Iran, Islamic Republic of
و تو حدیث مفصب بخوان از این مجمل !!! و خوب تفکر کنیم به نوع انتخابهای خود که چه کسانی را با رای خود به مقاماتی میرسانیم که رضاشاه قلدر هرگز در زمان پادشاهیش در ساخت تونل کندوان هم چنین رفتارهائی با مسئولان و کارگران نداشت !!این وکیلی است که مثال همان آقازادگانی را تولید خواهد کرد با ژنهای ویژه و مخصوص ؟؟؟ چه بکردیم و چه بشد !! که از ماست که بر ماست !!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
نمایندگانی که با پول یا لیست به این جا رسیده اند ظرفیت لازم را ندارند. او خیال می کند شاه زاده است و همه باید قانون و مقرارت را کنار گذاشته و برای او مسیر ویژه باز کنند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین
بازرس پوارو
Iran, Islamic Republic of
در خصوص اظهارات نماينده محترم چند نكته وجود دارد
١-ساعت٦:٥٠صبح ترافيكي وجود ندارد كه ايشان دير رسيده باشد شايد ايشان خيلي دير منزل را ترك كرده
٢-ايشان بعنوان عضو مرجع قانونگذار بايد بدانا مامور در حال ماموريت در حقيقت اعمال قانون مينمايد و همان قانون گذار جرايم مختلفي را براي افرادي كه به مأموران يا كاركنان دولت در حين انجام وضيفه مورد تعرض قرار گيرند در نظر گرفته
٣-ايشان ميگويد بالاخره من با پاي پياده مسير را طي كردم ،يعني موضوع ورود خودرو به محدودة حفاظت شده منتفي گرديده پس ديگر دليلي نداشته مامور به خودرو و سرنشينان اعتراضي كند
٣-ايشان با پاي پياده به ترمينال رفته و بعد از تماس با ايشان چگونه با پاي پياده برگشته و شاهد برخورد مامور با سرنشينان خودرو بوده ،خيلي سريع عمل كرده
٣-بعد از مشاهده فحاشي احتمالي مامور ايشان بعنوان عضو مرجع قانون گذاري بهتر بود اعمال قانون را بعهده مرجع رسيدگي ميگذاشت
٤-بعد از درگيري معلوم نيست ايشان هم داشته مامور را كتك ميزده و هم با دوربين موبايلش فيلم ميگرفته
٥-ايشان گفته براي حل مشكلات مردم حوزه انتخابيه در حال سفر به كردستان بوده ،كه متاسفانه در جهت رفع مشكل جماعتي ،بيني مأموري را شكسته ،اقا خدا وكيل اون مردم حوزه انتخابيه هم راضي به اين كار نبودن و نيستند
٦-دست اخر اينكه اقاي نماينده توجه فرمايند همين چند وقت پيش بود كه تروريستها نامرد تا داخل مجلس هم اومدن اون وقت يك مامور در حال انجام وضيفه و در منطقه حساس مانند فرودگاه با چه شرايط امنيتي سخت روبروست ، و يك نفر بعنوان مسئول بيشتر بايد اين شرايط را درك كند
ریزبین
Germany
جناب به اصطلاح نماینده عزیزجان چقدربد شد که خودت با اعتراف خودت دستت را رو کردی و ایکاش سعی به لاپوشانی کردن و صحنه عوض کردن نمیشدی و به فرمایش امامم حضرت سید علی که فرمود جای شاکی و متهم نباید عوض شود سرجایت میماندی و سنگین تر دیده میشدی و اینطور خودت و جایگاهت را خدشه دارو کریه نمیکردی چرا ؟؟ چون به قول خودت که میگوئی دوربین تلفن یا همان گوشی ات یا موبایلت هم این فیلم را ضبط کرده !؟ اخر مومئن اگر قصد و غرضی در کارنبوده چرا باید قبل از هرفکری دوربین گوشی ات را زوم کنی که بازهم بقول خودت از اول تا اخر فیلم پهلوانی ات دران موجود است را فیلمبرداری کند که برای اخر فیلم سند معتبرو کاملا تازه به کارگردانی و نقش اول خودت برای اکران کردن اماده شود ؟؟ نماینده جان من یکنفر جیگر نیستم که سناریوی نازنیت را قبول کنم , شاید هم من بی ثواطم و لبو فروش و سرم و مُخم مال این حرفها نباشه . خلاصه و رُک کلام داداش نماینده جون خودتی . همین و بس
Iran, Islamic Republic of
حیف از جان فشانی نیروهای نظامی وانتظامی که برای حفظ صاحب منصبان بی اخلاق هزینه میشود، این گونه افراد اگر زور دارند برای مقابله با داعشی ها بکار گیرند نه فرزندان مردم. برخورد قانونی با تازه به دوران رسیده های ژن برتر بین خیلی قوی وآشکار باید باشد
Iran, Islamic Republic of
به هر حال کار زشتی کردی. خودت هم که اصلا کتک نخوردی
علی
شما نماینده اید و خودتون قانونید .وای بر اون مامور نیروی انتظامی بدبخت شد رفت
Iran, Islamic Republic of
دفاع از ناموس مجاز است .
غلام ادبم
Iran, Islamic Republic of
سلام - خاک بر سرما با این نماینده
علی ق
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که به قانون عمل نکند چطور میتواند قانون گزار باشد پس اول باید حکم ایشان از روی قانون صادر واجرا شود بعد ایشان قانون گزار باشد
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده ای که خودش قانون می نویسد بی قانونی کند وای به حال این کشور
Iran, Islamic Republic of
وقتی شعارها آرزوی مرگ باشه . فحش باشه . لعنت باشه . جواب انتقاد باتوم باشه . توقیف باشه و بی حرمتی .
معلومه میشویم عصبانی ترین مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
وقتی شاخص‌های انتخاب مسئولین در ما مردم از ارزش های اسلامی و اخلاقی و علمی به چشم و ابرو و زور بازو و آزادی بازی های مبتنی بر ولنگاری تنزل میکنه، باید هم شاهد چنین صحنه های کف خیابونی از افرادی باشیم که از نظر حقوقی جایگاه والای نمایندگی مجلس نظام اسلامی و شورای شهرها و بالاترها!! را اشغال می کنند ولی از نظر شخصیتی تناسبی با این جایگاه ها و اهداف و آرمان های متعالی نظام اسلامی و جامعه مسلمین ندارند.
پلیس را اعدام کنید
Iran, Islamic Republic of
همیشه حق با اصلاحات و اعتدال است حتی اگر مقصر باشند
در دولت یازدهم یک فرماندار و بخشدار به خودش اجازه دادند یک پلیس راهنمایی و رانندگی عمدا با ماشین زیر بگیرد چون به جرم سرعت غیر مجاز ماشین فرماندار را متوقف کرده بود

و بعد هم فرماندار گفته بود قانون برای مردم است نه رجال سیاسی
در دولت یازدهم از این دست موارد بسیار اتفاق افتاد

برای همین پیشنهاد می کنم پلیس ها را اعدام کنید تا همه بدانند
1. قانون برای رجال سیاسی و عهد و عیال و وابستگان و دلبستگان آنها نیست
2. دیگر هیچ کس دماغش جلوی کله یک نماینده مجلس نباشد
3. مردم شعور تشخیص رجال سیاسی را بدون هیچ کارت شناسایی را پیدا کنند
البته لازم است یک کتاب هر سال چاپ شود تا تصویر به روز رجال و نساء شان در آن باشد تا مردم با مطالعه آن از بی ادبی به برتر مصون بمانند تا اگر بانویی از این قبیله با شخصی تصادف کرد دیگر کسی از این ها طلب خسارت نکند تا کار به هفت تیر کشی سر چهار راه یاسر بکشد

درود بر دروغ
درود بر زورگویی
درود بر زیاده خواهی
درود بر استبداد و دیکتاتوری
درود بر هفت تیر کشی و کله زنی
درود بر اختلاس و حقوق های نجومی
درود بر منم منم کردن های ژن های برتر
احمد
Iran, Islamic Republic of
هر چه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک...
Iran, Islamic Republic of
شرم بر ايشان كه براي توجيه زشتي غرور بي دليل خود به دروغ متوسل شده مجلس جاي چنين موجوداتي نيست
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
ماموران پلیس هم خیلی گیرمیدن
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین بوده که خود نماینده تعریف نمود دمش گرم .
Iran, Islamic Republic of
اگر فیلم های موجود اظهارات این نماینده را تائید کند طبعا نیروی انتظامی با پلیس مزبور برخورد اساسی خواهد کرد اما اگر فیلم ها دال بر دروغ گویی نماینده و مقصر بودنش باشد باید با وی که جایگاه بسیار بالایی بهش داده شده برخوردی شود تا هیچ نماینده دیگری جرات چنین رفتاری نداشته باشد. پدرمان از دست مسئولان خطاکار در آمده است.