چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۱

ژن خوب یعنی برای نقاشی‌های یکی از سران فتنه طلبکار شَوی!

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 537401
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ نرگس موسوی، دختر میر حسین موسوی (از سران فتنه) در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی گفت: «علاوه بر سلامتی جسمی، مشکل نقاشی‌های آقای مهندس میرحسین موسوی هم برای ما و هم برای ایشان مایه نگرانی شده است. نقاشی‌هایی که پدر در دوران حصر کشیدند ماموران اجازه خروج از محل حصر نمی‌دهند که نگهداری نامناسب، منجر به نابودی این آثار گرانقدر می‌شود».
زهرا موسوی-یکی دیگر از دختران میرحسین موسوی- نیز در این مصاحبه گفت: «اگرچه جسم آنها در حصر است اما روح آنها در میان ملت است و آنها در ملاقات‌ها همواره سخن از مردم دارند و حصر خود را نیز برای جلوگیری از بروز هیچ گزندی برای مردم، تحمل می‌کنند».

عده‌ای به دنبال آن هستند تا خیانت بزرگ و نابخشودنی فتنه ۸۸ را به حاشیه برده و با مظلوم نمایی، از قانون فرار کنند.
در سال ۸۸، فتنه گران با زیرپاگذاشتن قانون، هشت ماه کشور را قربانی شهوت و توهمات خود کردند. فتنه‌گران با دروغ تقلب، جشن مردم سالاری دینی را تبدیل به دستمایه بی‌ثبات‌سازی کشور و معبرگشایی برای نفوذ دشمن کرده و سرانجام؛ آدرس تحریم‌های فلج‌کننده را به دشمنان دادند.
نزدیکان سران فتنه باید به این نکته توجه داشته باشند که آنها بدهکار ملت ایران هستند. اگر بحثی در مورد رفع حصر باشد اولین کاری که دستگاه قضایی تکلیف قانونی براساس قانون اساسی دارد، رسیدگی و تعیین اشد مجازات برای این افراد است. سزای مفسد فی الارض و باغی، مجازات‌های سنگین است، نه مسالمت و آشتی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم در 9 دی
فتنه گران را دفن کردند
چه بخواهید چه نخواهید
ادعای شرم آور تقلب را
هیچ خردمندی نپذیرفت
و هرکه پذیرفت در سویدای دل خود می دانست
که این ادعا دروغی بیش نیست
خداوند پرده هایی را که شیاطین بر روی حقایق مسلم کشیده اند دریده است
وحتی خفاش ها هم اینک حقیقت را می بینند.