سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

نحوه تصمیم فراکسیون‌ولایی درباره وزرای‌پیشنهادی

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 537344
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، نحوه تصمیم گیری فراکسیون متبوعش درباره وزرای پیشنهادی را تشریح کرد.
نحوه تصمیم فراکسیون‌ولایی درباره وزرای‌پیشنهادی
به گزارش جهان نيوز؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در روز تحلیف از سوی رئیس‌جمهور، گفت: ما در دیداری که با آقای رئیس‌جمهور داشتیم، نظرات خود را درباره کابینه به ایشان گفته و اعلام کردیم که آماده همکاری برای موفقیت بیشتر دولت بوده و هستیم.
وی با بیان اینکه، مطالبه و خواست اصلی فراکسیون نمایندگان ولایی از رئیس‌‌جمهور و دولت معرفی کابینه کارآمد است، تصریح کرد: ما به آقای رئیس‌جمهور هم گفتیم که دنبال سهم‌خواهی از کابینه نیستم اما می‌خواهیم شاهد کابینه‌ای باشیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به خوبی درک و برای رفع آن برنامه داشته باشد؛ لذا اکنون نیز از وزرای که برنامه برای رفع مشکلات کشور داشته باشند استقبال خواهیم کرد.
حاجی‌بابایی تصریح کرد: بعد از معرفی وزرای پیشنهادی، فراکسیون نمایندگان ولایی برنامه وزرا را به صورت دقیق بررسی کرده و درباره آنها تصمیم گیری خواهد کرد. البته اگر لازم باشد درباره برنامه‌های وزرای پیشنهادی با آنها بحث و گفت‌وگو نیز خواهیم داشت تا نسبت به کارآمدی لازم آنها مطمئن شویم.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *