جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سرلشکر باقری در زاهدان:

دشمنان از اقتدار ایران به هراس افتادند

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 537334
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آن‌هایی که فرمایشات رهبر انقلاب را بر چشم قرار دادند، در سواحل مدیترانه با استکبار و صهیونیسم‌ در حال مبارزه‌اند، گفت:‌ برای ایران حزب‌الله و حماس یکی است و به هر ۲ کمک می‌کند.
دشمنان از اقتدار ایران به هراس افتادند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد باقری ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی سران طوایف، معتمدین، نخبگان و عشایر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرزبانی، بسیج، انتظامی، دریابانی، اقوام و طوایف و مرزنشینان برای وجود امنیت پایدار پای‌ کار هستند و تلاش آن‌ها قابل تقدیر است.
 
رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان بهتر شده و مردم در حال فعالیت و اقدامات روزانه خود در مشاغل و خدمات مختلف هستند، برخی نیز که از استان مهاجرت کرده‌اند به این خطه از کشور بازگشته‌اند.

وی در مورد هدف از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان گفت: حضور در این منطقه برای قدردانی از مسولان امنیتی بود؛ خدا را شکر دوستانه‌ترین روابط بین مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی، مردم، طوایف و ریش سفیدان اقوام و مرزنشینان این استان وجود دارد و ما نیز در ستاد نیروهای مسلح در حد امکان، پشتیبانی از ارگان‌های امنیتی را انجام خواهیم داد تا وضعیت بیش از پیش بهبود پیدا کند.

سرلشکر باقری در خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برکت و موهبت الهی بود که به یُمن مجاهدت‌های امام(ره) و مردم شریف، به این کشور و این مردم هدیه شد و سبب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران بزرگ شد. انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی همواره مورد هجوم استکبار و رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار داشته است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: امروز خدا را شاکریم با فعالیت‌های انجام شده و همراهی و پیشتیبانی مردم، کشوری که روزی در داخل کشور خودش با دشمنان مبارزه می‌کرد، به روزهایی رسیده که یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آن‌هایی که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بر چشم قرار داده‌اند، در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی و صهیونیسم‌ در حال مبارزه هستند. در حال حاضر بدون اینکه جمهوری اسلامی ایران چشم‌داشتی به یک وجب از خاک کشوری داشته باشد، دشمنان از اقتدار آن به هراس افتاده‌اند و حکومت جعلی خود را در حال انحطاط می‌دانند.

وی با بیان اینکه برای ایران حزب‌الله و حماس یکی است و به هر 2 کمک می‌کند، تصریح کرد: علاقه به اهل بیت(ع) در بین اهل سنت کمتر از شیعیان نیست، شیعه و سنی یکی هستند؛ ما یک خدا، یک اسلام و یک خدا داریم، احکام جزئی بین احکام اسلامی تفاوت دارد اما این تفاوت‌ها نسبت به آنچه سبب وحدت است، ناچیز محسوب می‌شود و این فهم و درک در مردم شیعه و سنی این استان وجود دارد.

سرلشکر باقری با اشاره به فعالیت‌های داعش اظهار داشت: آنچه سبب ایجاد داعش شد، غفلت نسبت به وحدت بین شیعه و سنی بود، استکبار جهانی اهل‌سنت را تحریک کرده و به جان شیعه انداخت اما در واقعیت در موصل و تکریت و جاهای دیگر شیعه و سنی باهم قربانی شدند و چهره واقعی این گروه بر همگان مشخص شد که این گروه جیره‌خوار استکبار و انگلیس هستند و با یک پوشش ظاهری به نام اسلام به فعالیت می‌پردازد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی با انجام اینگونه فعالیت‌ها می‌خواهد چهره مهربانی جهان اسلام را وارونه جلوه دهد و یک چهره خشن از اسلام به دنیا معرفی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *