سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله موحدی‌کرمانی:

مردم خواهان کابینه کارآمد و متعهد هستند

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 537205
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم انتظار دارند دولت محترم کابینه کارآمد، متعهد و متخصص داشته باشد.
مردم خواهان کابینه کارآمد و متعهد هستند

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه، مردم انتظار دارند که دولت محترم کابینه کارآمد، متعهد و متخصص داشته باشد، گفت: انتظار همگان این است که دولت محترم مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد و از افرادی در کابینه استفاده کند که مشکلات مردم را درک کرده و نسبت به رفع آنها دغدغه داشته باشند.
وی با بیان اینکه همه دوست دارند که دولت دوازدهم، دولتی موفق و کارآمد باشد، تصریح کرد: امیدواریم مسیری که دولت محترم در 4 سال آینده طی می‌کند، منجر به رفع نگرانی‌های مردم در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی باشد تا دیگر مردم نگران مسائل اقتصادی و معیشتی خود نباشند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین گفت: یکی از مهمترین مسائلی که دولت محترم باید در نظر داشته باشد، رسیدگی به وضعیت مستضعفین و محرومین است؛ امروز بخشی از مردم در شرایط سخت اقتصادی زندگی می کنند و برخی دیگر برای معیشت خود با مشکل مواجه هستند که باید دولت محترم رسیدگی به امور محرومین را بیش از دیگر موارد در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *