پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سپاه الگویی موفق از مدیریت و کار جهادی

دستگاه‌های اجرایی مدیریت و کار جهادی از سپاه الگوسازی کنند
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 537061
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سپاه الگویی موفق از مدیریت و کار جهادی مدیران ولایی است گفت: دستگاه‌های اجرایی مدیریت و کار جهادی سپاه را الگوسازی کنند.
سپاه الگویی موفق از مدیریت و کار جهادی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز جراحی‌های محدود امام جواد(ع) سپاه روح الله با اشاره به الگو قرار دادن سپاه اظهار داشت: همه اقشار باید سپاه را الگوی خود قرار دهند چزاکه سپاه الگوی کار و مدیریت جهادی برای رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی افزود: باید بین دانشگاه علوم پزشکی، درمانگاه دولتی و غیردولتی یک همکاری صمیمانه، دلسوزانه و با عشق وجود داشته باشد، در این مرکز تمامی کارها به خوبی درحد بین‌الملل انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در این مرکز برخورد با مراجعین باید کرامت‌آمیز باشد، تشخیص درست و دقیق صورت گیرد، غفلت و سهل انگاری پیش نیاید کارکنان این مرکز باید احساس کنند این مکان حساس‌ترین جا از نظر پرستاری و رسیدگی است.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت دارند باید تعهد کاری داشته باشند افراد یا نباید مسئولیت بپذیرند یا اگر پذیرفتند باید باید به وظایف خود به درستی عمل کنند، افزود: در دنیا پذیرفتن مسئولیت‌ها مادی است ولی در ایران اینگونه نیست این پذیرش مسئولیت‌ها برحسب امانت خون شهدا است و هرگونه تخلف یا تسامح و تساهل در برابر وظایف و کارهای محوله تعدی از این وظیفه بلند و مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت را باید در اولویت کار قرار داد(معده، مادر هر دردی و پرهیز مایه هر درمانی است)، همچنین صدا و سیما هم باید در تبلیغات خود توجه بیشتری به امر بهداشت نشان دهد.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: باید در زمینه آموزش و استانداردها تاکید کنیم در دانشگاه‌ها باید نیروهای مومن، فداکار، با اخلاص، عاشق، باانگیزه‌ی خدمت، جهاد، فداکاری و مجاهدت را تربیت کرد زیرا کشور با جهاد و مجاهدت روی پای خود ایستاده است.
وی بیان کرد: دولت دوازدهم و مجلس محترم باید در مورد بدهی‌ها و مشکلات تدبیر مهمی را بیندیشند امروز به‌خاطر تقدیر از زحمات خالصانه فرزندان امام، فرزندان انقلاب، خدمتگزاران اسلام و مردم، امیدهای امروز و آینده، نیروهای فداکار و قدرت دفاعی و غیرقابل نفوذ سپاه در این مراسم افتتاحیه حضور پیدا کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *