چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

رئیس کمیته امداد: افزایش مددجویان هنر نیست

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 536841
رئیس کمیته امداد گفت با بیان اینکه در ماه رمضان ۵۲۰ هزار حامی جذب شد، گفت: هنوز فرصت نکرده‌ایم به همه درخواست‌ها پاسخ بدهیم.
رئیس کمیته امداد: افزایش مددجویان هنر نیست
به گزارش جهان نيوز، پرویز فتاح در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه افزایش اعتماد عمومی مهمترین برنامه کمیته امداد در دوره جدید بوده است، افزود: اگر مردم به ساختار و فعالیتهای امداد اعتماد داشته باشند مسایل دیگر خود به خود حل می شود و مردم توان حل همه مشکلات را دارند.

وی ادامه داد: روی دیگر سکه بی اعتمادی مردم است که اگر این بی اعتمادی به کمیته امداد وجود داشته باشد، شهروندان امانت و صدقات خود را به ما نمی سپارند.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: شرط افزایش اعتماد عمومی کار درست و شفاف و ارائه گزارش عملکرد و هزینه کرد کمک‌ها به مردم و احترام به مددجویان است.

فتاح با بیان اینکه برخورد صحیح با حامیان کمیته امداد بهترین راه افزایش کمک‌های مردمی است، گفت: اعتقادی به انجام هزینه برای جذب مشارکت‌های مردمی ندارم.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان از مردم خواستیم در طرح محسنین به کمیته امداد کمک کنند و خدا را شاکریم که ۵۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند. مشارکت مردم به قدری گسترده بود که هنوز فرصت نکرده ایم به همه درخواستها پاسخ دهیم.

رئیس کمیته امداد افزود: در کنار طرح محسنین، طرح اکرام مورد تاکید ماست البته جذب مددجو برای ما هنر نیست بلکه هزینه تراشی برای دولت و مردم است و ما باید تلاش خود را بر خودکفایی و خروج مددجویان قرار دهیم.
فتاح با تاکید بر توسعه منابع قرض الحسنه گفت: منابع قرض الحسنه باید وارد صندوق امداد شود و همه حسابهای امداد، از طرح اکرام گرفته تا حسابهای پرسنل به صندوق امداد ولایت منتقل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *