جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کلیات طرح «مقابله با اقدامات آمریکا» تصویب شد

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 536825
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مقابله با اقدامات آمریکا با موافقت همه اعضا تصویب شد.
کلیات طرح «مقابله با اقدامات آمریکا» تصویب شد

به گزارش جهان نيوز، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران از تصویب کلیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه در نشست پیش از ظهر امروز کمیسیون امنیت ملی خبر داد و افزود: این طرح به اتفاق آراء به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید.

وی افزود: پیام این اتفاق آراء این است که در مجلس شورای اسلامی یک نوع هم‌داستانی و هماهنگی در مقابل اقدامات کنگره آمریکا وجود دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیازمند جلسات متعدد برای ادامه بررسی این طرح هستیم و چون پیشنهادات متعددی از سوی نمایندگان واصل شده است، تک‌تک این پیشنهادات بررسی و برای آنها رأی‌گیری خواهد شد و در صورت تصویب، به طرح اضافه خواهد شد.

بروجردی درباره زمان نهایی شدن این طرح در کمیسیون امنیت ملی و ارائه آن به صحن مجلس تصریح کرد: این بستگی دارد که جلسات چقدر به درازا بکشد؛ اگر حجم پیشنهادات کفاف ندهد، به احترام همکاران جلسات بیشتری می‌گذاریم تا از همه ظرفیت فکری نمایندگان مردم در مجلس برای تکمیل این طرح استفاده کنیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *