جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حسینی شاهرودی خبر داد؛

صدور ۲۵ هزار ویزا برای حجاج ایرانی

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 536767
سخنگوی فراکسیون حج مجلس، با بیان اینکه ۲۵ هزار ویزا برای حجاج ایرانی صادر شده، گفت: اولین اعزام روز دوشنبه ۹ مرداد انجام می‌شود.
صدور ۲۵ هزار ویزا برای حجاج ایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدحسن حسینی شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج مجلس شورای اسلامی از صدور 25 هزار ویزا برای اعزام  حجاج ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و گفت: اولین گروه از حجاج ایرانی روز دوشنبه 9 مرداد به عربستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از کاروان عوامل حج هفته گذشته اعزام شده اند، افزود: قرار است بخش دیگری از کاروان، عوامل تدارکات که مربوط به بخش مدیران مستقر در هتل‌هاست، فردا یکشنبه 8 مرداد اعزام عربستان شوند.

سخنگوی فراکسیون حج مجلس با بیان اینکه طبق آخرین اخبار تا کنون ویزای 10 دیپلمات صادر نشده است، گفت: مسئولان سازمان حج در حال رایزنی با مسئولان سازمان حج عربستان هستند تا ویزای این 10 دیپلمات هم صادر شود.

شاهرودی تصریح کرد: اصل موضوع اعزام حجاج در حال انجام بوده و در جریان است و نظام تصمیم بر این گرفته که این سفر انجام شود و اگر مسئولان احساس کنند که خلل جدی وارد می‌شود در این امر به واسطه فقدان حضور دیپلمات ما در عربستان مسئولان جلوی اعزام حجاج را می‌گیرند.اما تا امروز بنا بر این است که حج انجام شود و تدارکات و تسهیلات لازم برای این امر انجام شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *