پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آقای روحانی اگر...نبود دنیاآخوند می خواست چکار؟

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 536714
خطیب نماز جمعه تهران گفت: من آخوند اینجا و آقای روحانی آخوند در راس قوه مجریه قرار دارند. ما باید بدانیم که اگر شهیدان و انقلاب دینی نبود دنیا آخوند می‌خواست چه کار؟ آخوند یعنی مظهر دینداری و سماجت در تقوا و پاکی و نجات بشریت و جوانان.
آقای روحانی اگر...نبود دنیاآخوند می خواست چکار؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از دانشجو، ایت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز پایتخت ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: در راس مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده بود تحریم‌های جدیدی است که تجمیع تحریم‌های قبل نیست و همه مسئولان ما گفته‌اند این تحریم‌ها هم نقض روح برجام و هم پیکره برجام است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در همان اولین روزهای مذاکرات بدون هیچ ابهامی فرمودند: به آمریکا اعتماد نداریم و شما هم به آن‌ها اعتماد نکنید و شرایطی را قرار دادند که اگر امروز آن شرایط رعایت می‌شد این مشکلات را نداشتیم.

صدیقی تاکید کرد: عده‌ای می‌گفتند اگر یک فرد انقلابی در انتخابات رای بیاورد تحریم‌ها تشدید می‌شود و سایه جنگ بر سر کشور می‌آید، ولی دیدید که چنین نشد و همانهایی را که آن‌ها تبلیغ می‌کردند رای آوردند و باز برخوردهای آن‌ها را می‌بینیم که نشان می‌دهد آمریکا با دین، انقلاب اسلامی و اسلام دشمنی و ناسازگاری دارد.

آن‌ها از ما راضی نخواهند شد مگر اینکه ما را به سوابق قبل و به نوکری، وابستگی و کنیزی برگردانند.

امام جمعه موقت تهران افزود: راه علاج این مشکل اقتصاد مقاومتی و خودکفایی داخلی است.

از الطاف خدا بود که دنیا با ما جنگید و در مدت جنگ ما به دستاوردهای مهمی رسیدیم.

اتکا به خدا پیدا کردیم و وعده‌های خدا را حق دیدیم. امروز هم در این جنگ باید باورهای خود را با وعده‌های خدا تجمیع کنیم. ما در خنثی شدن توطئه‌ها دست غیب را دیده‌ایم.

صدیقی با بیان اینکه ما خدا را داریم و احتیاجی به این گرگ‌های درنده نخواهیم داشت، گفت: ما باید از تحریم‌ها استقبال کنیم.

تحریم‌ها ما را می‌سازند البته به شرطی که مسئولان ما زیر پرچم ولایت بیایند.

با روحیه انقلابی، مومنین را جذب کنند، نیروهای انقلابی را دلسرد و از ادارات بیرون نکنند.

وی ضمن درخواست از مسئولان برای بازگشت به توصیه‌های قرآن و منش ائمه اطهار تاکید کرد: قرآن ما را به مبارزه با مستکبرین سفارش کرده و ائمه اطهار دائما با مستکبران جنگیدند و با آن‌ها سازش نکردند.

مسئولان ما نیز باید به این مسائل توجه کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: یکی از خصوصیات مومنین این است که وقتی می‌بینند دشمنان علیه آن‌ها متحد شدند، می‌گویند خدا برای ما کافی است و دشمن چه سگی است؟

صدیقی خاطرنشان کرد: تکیه‌گاه مسئولان باید تقوای آن‌ها باشد.

من از رئیس‌جمهور محترم با همه وجودم درخواست می‌کنم قبل از آنکه رضای حزب یا گروهی را در نظر بگیرد و خودش را بدهکار آن‌ها بداند بدهکاری به خدا و شهدا را در اولویت قرار دهد.

وی گفت: من آخوند اینجا و آقای روحانی آخوند در راس قوه مجریه قرار دارند.

ما باید بدانیم که اگر شهیدان و انقلاب دینی نبود دنیا آخوند می‌خواست چه کار؟ آخوند یعنی مظهر دینداری و سماجت در تقوا و پاکی و نجات بشریت و جوانان.

صدیقی تصریح کرد: به همین دلیل از آقای روحانی می‌خواهیم در معرفی کابینه افرادی مومن، انقلابی، متدین و معتقد به اعتقادات حقه و راه شهیدان را انتخاب کند.

خصوصا در وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش. انشاءالله کسانی در کابینه قرار بگیرند که دغدغه پیشرفت و اخلاق را در کشور داشته باشند.

وی در ادامه به پیروزی حزب‌الله بعد از جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: اسرائیل غاصب در آن روز طعم تلخ شکست را چشید.

در مرزهای سوریه و لبنان، سربازان مقاومت باعث شدند بینی حامیان النصره به خاک مالیده شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم یمن در اوج گرفتاری هستند، گفت: آن‌ها هم موشکی با برد هزار و ۴۰۰ متر را به هدف زدند و این یک رویکرد جدید است.

مقاومت زاینده است و پیروزی از آن مقاومت است و آمریکا و حامیانش در حال افول هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *