جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بعداز تکذیب‌چینش‌کابینه‌ بانظر رهبری،چه‌خواهندکرد؟

شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 536707
حال که دفتر نشر مقام معظم رهبری اظهارنظر رهبری را حصر در چند وزارتخانه مشخص اعلام کردند، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان خبر دست به اقداماتی میزنند که این دروغ را به عنوان حرف راست به خرد مردم بدهند.
بعداز تکذیب‌چینش‌کابینه‌ بانظر رهبری،چه‌خواهندکرد؟
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالله گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت:
اصلاح طلبان و اصول گرایان به یک تحلیل مشترک رسیدند و آن اینکه دولت برای عدم پاسخ به سهم خواهی حداکثری اصلاح طلبان پشت نظام مخفی خواهد شد .تا جا خالی دهد و فشارها را به سمت دیگری سوق دهد.در عین حال مجلس را نیز مقابل وزرا مورد تایید رهبری قرار دهد و خلع سلاح نماید.علت هم این بود که نشر اخبار هماهنگی با رهبری در این دوره غیر طبیعی جلوه می کرد.
حال که دفتر نشر مقام معظم رهبری اظهار نظر رهبری را حصر در چند وزارتخانه مشخص اعلام کردند چه خواهد شد؟به نظر می رسد تولید کنندگان خبر قبلی دست به اقداماتی خواهند زد که دروغ قبلی را به عنوان حرف راست به خرد افکار عمومی بدهند و فاز جدیدی از شیطنت را همانند دوران تبلیغات انتخاباتی رونمایی کنند.
پیش بینی این است که عناصر و طراحان فتنه را _حتی به صورت محدود- معرفی نمایند . و از آنجا که رهبری فتنه را متفاوت از اصلاحات اعلام و خط قرمز دانسته اند،کاری کنند که ایشان واکنش نشان دهد تادروغ  قبلی جبران شود.البته امیدواریم این پیش بینی اشتباه از آب در بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته گاهی خود رهبری معظم به توافق با نامزدهای وزارتخانه ها و توصیه های اول آشنایی با افراد دارند. مثلا در شهریور ۷۶ وقتی که همین حجتی برای اولین بار در دولت خاتمی برای وزارت کشاورزی به رهبری معرفی شده بود ایشان در جلسه رایج دیدار هفته دولت اینگونه اظهار کردند(نقل به مضمون) که بنده در جلسه ای که آقای حجتی اینجا آمده بودند، برنامه شان را راجع به نحوه خودکفایی گندم پرسیدم وتاکید کردم که در جلسه دفاعیه مجلس روی خود کفایی گندم برنامه تان را آماده و مطرح کنید! ولی روز رای اعتماد در مجلس هرچه دقت کردم ایشان روی این مسئله حرفی نزدند! خوب ولی حالا بایستی با برنامه بطور جدی برای خود کفایی گندم اقدام کنید.....