شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نخستین روز از دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با درخشش گروه های موسیقی

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 536467
در نخستین روز از این جشنواره که عصر پنجشنبه 5 مرداد و همزمان با آغاز دهه کرامت برگزار شد، 18 گروه از برگزیدگان در سه شهرستان دماوند ،شهرقدس و قرچک به اجرای موسیقی پرداختند.
نخستین روز از دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی با درخشش گروه های موسیقی
به گزارش جهان نيوز به نقل از افکار؛ بنا بر همین گزارش 12 گروه آوایی در بخش موسیقی نواحی،3 گروه در بخش ردیف دستگاهی و 3 گروه هم در بخش ملل اجرای برنامه نمودند.
در روز نخست، هنرمندانی از استان های اصفهان، لرستان، تهران، آذربایجان شرقی،خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، کرمانشاه و در بخش ملل کشورهای افغانستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان حضور داشتند.
این گزارش حاکی است ادامه اجرای گروه های برگزیده، با همین تعداد اجرا،  روز جمعه 6 مرداد در شهرستان های پاکدشت، رباط کریم و اسلامشهر از سر گرفته خواهد شد.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از مجموعه برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بوده و با هدف ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ منور رضوی به میزبانی استان تهران و در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود .
این رویداد بزرگ هنری و معنوی روز شنبه 7 مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار وحدت به کار خود پایان خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *