پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۶

از محسن هاشمی بپرسید تاج زاده با هاشمی رفسنجانی چه کرد؟

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 536447
تاج زاده البته تعمدا خود را به آلزایمر زده است و گرنه او بهتر از همه می داند که یکی از سر تیم های ترور شخصیت هاشمی در انتخابات مجلسس ششم ( بهمن 1378 ) و سپس تقلب علیه وی بود. این واقعیت را محسن هاشمی، فرزند ارشد و رئیس دفتر آقای هاشمی 9 دی‌ماه 1391 در مصاحبه با روزنامه بهار فاش کرد.
از محسن هاشمی بپرسید تاج زاده با هاشمی رفسنجانی چه کرد؟
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی: مصطفی تاج زاده از نمونه های بارز بی صداقتی در میان مدعیان اصلاح طلبی است. این عضو دوگانه حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب در توئیتی که تداعی دلسوزی برای مرحوم هاشمی رفسنجانی می کند، نوشته است "کسانی که هاشمی رفسنجانی را به احمدی نژاد فروختند، به خود و کشور خیلی سود رساندند که حالا ناطق نوری را به فرهاد رهبر می فروشند؟ ".

تاج زاده البته تعمدا خود را به آلزایمر زده است و گرنه او بهتر از همه می داند که یکی از سر تیم های  ترور شخصیت هاشمی در انتخابات مجلسس ششم ( بهمن 1378 ) و سپس تقلب علیه وی بود. این واقعیت را محسن هاشمی، فرزند ارشد و رئیس دفتر آقای هاشمی  9 دی‌ماه 1391 در مصاحبه با روزنامه بهار فاش کرد.

محسن هاشمی درباره تقلب مدیران وزارت کشور دولت اصلاحات - که تاج زاده معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات آن بود - گفته بود:  "نمی‌توان خیلی از مسائل را واضح مطرح کرد چون باعث کدورت اصلاح‌طلبان می‌شود... آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس ششم بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام «انصراف» که حاج‌آقا دلایل انصراف‌شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند. آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند".

فرزند ارشد هاشمی همچنین خاطر نشان کرد " من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید گفت ما هنوز به رأی آیت‌الله هاشمی شک داریم،  بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشد کاریکاتور «آقاسی» را کشیدند. من آن موقع رئیس دفتر حاج آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندوق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد. تا 30 درصد بازشماری شد و حاج آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از 30 به 20 رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آنها تقلب کرده بودند".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب صندلی و قدرت چه کارهای را که برای دنیا رو به زوال نمی کند
Iran, Islamic Republic of
البته معلوم است که تاج زاده هابرای رسیدن به تاج و تخت همه کاری می کنند
Iran, Islamic Republic of
هم اکنون نیز عده ای نمی گذارند آرای شورای شهر تهران باز شماری شود!!
چـــــــــــــــــــــــــرا؟!
اگر ریگی به کفش ندارند
چــــــــــــــــــــــــــــرا نمی گذارند؟!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
عاقلان دانند این یک دعوای خانوادگی بود الان هم به کوری چشم دلواپسان باهم هستند که امثال احمدی نژادها و بقایی ها و مشایی ها به قدرت نرسند تا کور شورد هرآنکس که دلواپس است
Iran, Islamic Republic of
پس امکان تقلب در سطح وسیع در انتخابات جمهوری اسلامی وجود دارد!!
خیباوی
Iran, Islamic Republic of
خوب حاج اقا ی شماکه اینهارودیده بودن چرامجددا به دفاع ازاینها برخواستن ؟ بنده قصد توهین ندارم ولی حجت الاسلام هاشمی یک روحیه بدی داشت واونهم تملق طلبی بود وازتعریف وتمجید خیلی خوشش میامد وهمون هم باعث شکستش میشد وخصوصا که بررسی کنید بیشترین ضربه رابه ایشان همین اصلاح طلبان زدند